Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان و پیشکسوت تیم پرسپولیس با انتقاد از وضعیت دروازه‌بانی لک گفت: مربی گلرهای پرسپولیس باید جواب بدهد که چه بلایی سر لک آورده است که این بازیکن که خودش یک تنه ۵۰ درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده است.

خبرگزاری میزان - وحید قلیچ دروازه بان و پیشکسوت تیم پرسپولیس در بخشی از گفت‌وگو با خبر ورزشی در رابطه با اشتباه حامد لک در بازی روز گذشته با نفت آبادان گفت: من به عمرم ندیده بودم دروازه‌بان پرسپولیس، هرکسی که باشد، از آن ضعیف ترین‌ها تا آن بهترین‌ها چنین گلی خورده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کسی که این روز‌ها مربی گلر‌های پرسپولیس است باید جواب بدهد که با این دروازه‌بان‌ها چه کار می‌کنی؟ چه بلایی سر آن‌ها آوردی که حامد لک، که خودش یک تنه ۵۰ درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده؟ بچه‌ها هر چقدر آن جلو زحمت می‌کشند شاگرد فنایی آن‌ها را به فنا میدهد.

دروازه‌بان سابق پرسپولیس با بیان این پیشنهاد که اگر یحیی بخواهد حاضرم به تمرین بروم تا هم فنایی را تمرین بدهم هم حامد لک را یادآور شد: ما ۱۰ روز دیگر با استقلال بازی داریم. اگر بخواهیم با این شرایط جلو برویم اوضاع خراب می‌شود.

قلیچ ضمن ابراز امیدواری به قهرمانی پرسپولیس گفت: این شکست فدای سر بچه‌ها. قرار نیست استقلال همه بازی‌هایش را ببرد، بالاخره آن‌ها هم می‌بازند. به شرط بهبود وضعیت دروازه‌بانی تیم، پرسپولیس از همین بازی بعدی مسابقات را می‌برد و قهرمان می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۴ ستاره پرسپولیس در آستانه محرومیت از دربی

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: دربی پرسپولیس استقلال حامد لک یحیی گل محمدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دربی پرسپولیس استقلال حامد لک یحیی گل محمدی تیم پرسپولیس دروازه بان حامد لک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!

یاسین سلمانی، بازیکن پرسپولیس در حالی مدعی دریافت پیشنهاد مالی چشمگیر از باشگاه استقلال شده است که استقلالی‌ها مدعی هستند بالاترین پولی که به این بازیکن پیشنهاد کرده‌اند، ۸ میلیارد تومان بوده است.

طرفداری | یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به ایسنا گفت:

اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • اتفاق باورنکردنی در تمرین پرسپولیس: عبدالکریم دست گلر جوان را شکست!
  • عبدالکریم، دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • نتیجه کل‌کل با عبدالکریم حسن؛ هر دو دست دروازه‌بان جوان پرسپولیس شکست!