Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران فاطمی گفت: سند آمایش استان باید مبتنی بر اهداف و رسالت‌های دینی، اعتقادی و بومی یزد باشد.

استاندار یزد این موضوع را در کارگروه تخصصی فرهنگی، اجتماعی، سلامت، زنان و خانواده مطرح کرد.

به گفته او، ذیل این کارگروه باید کارویژه‌هایی در هر حوزه شکل بگیرد تا به صورت تخصصی مسائل آن حوزه بررسی شود.

فاطمی گفت: در این کارگروه مصوب شد تا اعتبارات پژوهشی استان در حوزه سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سال آینده متمرکز بر مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی باشد تا با نگاهی کارشناسی شده مسائل این حوزه‌ها مدیریت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین مصوب شد تا به طور ویژه اعتبارات نهاد‌های فرهنگی که بودجه بگیر استان هستند، افزایش یابد تا بتوانند در حوزه مدیریتی خود موفق‌تر عمل کنند.

به گفته استاندار یزد باید حلقه‌های میانی و مشارکت دادن مردم در حوزه‌های فرهنگی و مدیریت آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد و از ظرفیت‌های مردمی به خصوص دفتر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استفاده شود.

فاطمی گفت: همچنین موضوعات مربوط به محلات حاشیه نشین شهر یزد باید به طور ویژه با حضور مدیران کل، معاونین و تمامی دستگاه‌های ذیربط بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند

امام جمعه کرمان، گفت: مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند و تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت انجام دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی بعد از ظهر امروز در شورای اداری استان کرمان که با حضور استاندار کرمان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد، اظهار داشت: مطابق متون دینی وقتی فردی مسئولیتی پیدا می‌کند در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه روز قیامت روز سوال است و ما باید در دو حوزه پاسخگو باشیم که حوزه اول ماموریتی است که به ما داده شده است، گفت: هر اداره‌ای ماموریتی دارد و مدیران باید تمام تلاش خود را بگذارند که ماموریت خود را به بهترین نحو انجام بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند، ادامه داد: حوزه دوم توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه است و مدیر دستگاه نمی‌تواند بگوید که این حوزه به من ربطی ندارد و باید بداند که در پیشگاه خداوند پاسخگو است.

وی با بیان اینکه تدابیری در استان کرمان اندیشیده شده است که به‌زودی به مدیران ابلاغ می‌شود، ادامه داد: همه مدیران باید صادقانه در این زمینه کمک کنند تا در ماموریت الهی خود موفق باشیم.

علیدادی‌سلیمانی با اشاره به عملیات پیروزمندانه وعده صادق، گفت: این عملیات موفق موجی از شادی در جهان ایجاد کرد و برای همه رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • نگاه قرارگاهی در حوزه فرهنگ استان کرمانشاه
  • نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌ آفرین است
  • مدیران به مسائل شرعی و اخلاقی در دستگاه خود توجه داشته باشند
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود