Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور روز دوشنبه از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی که شامل ۹ طرح داخلی و ۳ طرح خارجی از دانشمندان کشورهای ایتالیا، فرانسه و جمهوری خلق چین بود، تقدیر کرد.

در این دوره از جشنواره خوارزمی ۳ طرح بنیادی، ۶ طرح کاربردی، ۲ طرح توسعه‌ای و یک طرح نوآوری برگزیده شده است که از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به «سامانه بررسی امنیت شبکه تلفن همراه» و «طراحی و تولید دستگاه الکترو شوک قلبی»، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«فتوکاتالیست‌های ناهمگون»، «درمان فشار خون بالا در گذشته، حال و آینده» و «ژنتیک انسانی بیماری‌های عفونی» به ترتیب طرح‌های برگزیده پژوهشگران خارجی از چین، ایتالیا و فرانسه بودند که در این جشنواره برگزیده شدند.

رئیس جمهور همچنین از ۸ طرح برگزیده بیست و سومین جشنواره جوان خوارزمی در بخش‌های تخصصی عمران، فناوری‌های نانو، مکانیک، فناوری‌های شیمیایی و محیط زیست با اهدا لوح و تندیس جشنواره تقدیر کرد.

کد خبر 5440888 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی جشنواره جوان خوارزمی فرانسه ایتالیا چین مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1401 صحن مجلس لایحه بودجه اوکراین حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف مذاکرات وین ایران ایالات متحده امریکا روسیه کمیسیون تلفیق سازمان برنامه و بودجه رافائل گروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر جشنواره و معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خاش گفت: در این جشنواره بیش از ۱۳۰ نفر از دانش آموزان برگزیده شهرستان‌های خاش، میرجاوه، تفتان، بخش نصرت آباد زاهدان و عشایری شرکت داشتند.
حسام الدین هاشمزهی افزود: شرکت کنندگان این جشنواره در رشته‌های زبان خارجه، ادبیات فارسی، پژوهش، مناظره علمی، ریاضی، فرهنگ و هنر، برنامه نویسی، بازارچه کسب و کار دانش آموزی، قرآن و معارف، مهارت‌های زندگی و توسعه فردی، سلامت و تربیت بدنی، فعالیت‌های آزمایشگاهی و دست سازه با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: شروع این جشنواره از ابتدای سال تحصیلی بوده که تاکنون مراحل شهرستانی آن برگزار و در حال حاضر به مرحله قطب رسیده و تا پایان تابستان مراحل استانی و کشوری آن برگزار خواهد شد.
وی افزود: حدود ۸ هزار دانش آموز تاکنون در این عرصه با هم به رقابت پرداخته اند و با معرفی نفرات برتر شاهد اختتامیه مرحله قطب آن در خاش بودیم.

دیگر خبرها

  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش