Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان،  احمد وحیدی ساعتی پیش   در فرودگاه خرم آباد به خبرنگاران گفت : در سفر رییس جمهور ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه عمرانی لرستان تصمیم گیری شده بود که یکهزار میلیارد تومان آن تاکنون واگذار شده است.

وی تصریح کرد: این مبلغ در در پروژه های مختلف استان اعمال خواهد شد و مردم نتایج آن را مشاهده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر کشور با بیان اینکه در این سفر یک روزه سایر طرح ها و مشکلات آنها در مرحله اجرا بررسی می شود و صنایعی که دچار رکود هستند ارزیابی خواهند شد اظهار داشت :  زمینه های توسعه استان برای سال ۱۴۰۱ نیز در این سفر بررسی می شود.

احمد وحیدی وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور صبح دوشنبه وارد فرودگاه خرم‌آباد و برای بازدید از شهرستانهای پلدختر و کوهدشت عازم این مناطق شد.

کد خبر 1610073

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزیر کشور استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در رابطه با تقسیمات استان تهران اظهار کرد: تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد.

بنابر روایت فارس، وی ادامه داد: الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد یا نه؟ گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

وحیدی در خصوص تعیین تکلیف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصریح کرد: بر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903195

دیگر خبرها

  • پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به‌دلیل زیان‌ده‌بودن، رایگان واگذار شود، سال پیش به سوددهی ۱۲ هزار میلیارد تومانی رسید
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • خبرهای جدید وزیر کشور از تقسیم تهران به استان های شرقی و غربی
  • روسیه بلافاصله پس از شکست اوکراین، بیخ گوش ما موشک مستقر می‌کند
  • رییس‌جمهور چین به فرانسه می‌رود
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • رئیس جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • بررسی مصوبات پیشنهادی صنعتی مازندران برای سفر دولت
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بررسی ۲۶۶ شکایت علیه مصوبات شورا‌های شهر از سراسر کشور در دیوان عدالت اداری