Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:12:37 GMT

۲ خبر کوتاه از شهرستان مرزی سردشت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۴۷۹۶

۲ خبر کوتاه از شهرستان مرزی سردشت

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سردشت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طی مراسمی کلنگ مدرسه خیرساز ۲ کلاسه در روستای مرزی کم برخوردار "دیناران" از توابع بخش مرکزی به زمین زده شد.

نجم الدین سمیعی افزود: این مدرسه در مساحت ۴۰۰ متر مربع و با زیربنای ۹۵ متر مربع و هزینه ۶ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این مدرسه به همت خیر مدرسه ساز  " یونس سلیمی " احداث می‌شود و مقرر شده تا چهار ماه آینده به آموزش و پرورش این شهرستان تحویل داده شود.

رییس اداره آموزش و پرورش سردشت بیان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون با احتساب این مدرسه، عملیات احداث ۶ مدرسه خیرساز در این شهرستان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد، سه مدرسه با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شده و سه مدرسه باقی مانده نیز تا مهر ۱۴۰۱ احداث و تکمیل خواهند شد.

به گزارش ایرنا، در شهرستان مرزی سردشت ۹۸۰ کلاس درس در قالب ۳۷۴ واحد آموزشی وجود دارد که ۲۴ هزار و ۳۵۰ دانش‌آموز در آن تحصیل می کنند.

اهدای ۲۰ تبلت به دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد سردشت

طی مراسمی با حضور امام جمعه و شماری از مسوولان به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی ( ره) و هفته نیکوکاری ۲۰ عدد تبلت به دانش آموزان نیازمند تحت پوشش این شهرستان اهدا شد.

سرپرست فرمانداری سردشت در این مراسم گفت: نهاد کمیته امداد نهادی مردمی و انقلابی است که نقش مهمی در حمایت از قشر ضعیف جامعه بر عهده دارد.

لقمان خسروپور با اشاره به شرایط و نوع کار این نهاد در تکریم ارباب رجوع، بیان کرد: اولویت نخست کارکنان این نهاد بایستی حرمت و احترام گذاشتن به مراجعه کنندگان و اولویت بعدی آنان پاسخگویی به آنها باشد.

وی با اشاره به حوزه اشتغال این نهاد و وضعیت موجود جامعه و نیاز به فراهم شدن زمینه اشتغال اظهار کرد: در این حوزه بایستی همه امکانات و ظرفیت ها را بسیج کرد و در اعطای تسهیلات نیز سازو کاری فراهم شود تا هر فردی که توانایی و ظرفیت کار را دارد تسهیلات دریافت کند و زمینه اشتغال برای جوانان فراهم شود.

در این آیین ۲۰ عدد تبلت به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال که از محل اعتبارات امدادی این نهاد تامین شده بود به دانش آموزان اهدا شد.

در سردشت چهار هزار و ۱۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و دارای چهار شهر، سه بخش ربط، مرکزی و وزینه با۶ دهستان و ۲۴۶ روستا و جمعیت ۱۲۰ هزار نفر است .

برچسب‌ها کلنگ زنی مناطق محروم آذربایجان غربی سردشت کمیته امداد امام خمینی مناطق مرزی خیران مدرسه ساز مدرسه سازی وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلنگ زنی مناطق محروم آذربایجان غربی کلنگ زنی مناطق محروم آذربایجان غربی سردشت کمیته امداد امام خمینی مناطق مرزی خیران مدرسه ساز مدرسه سازی وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ملکی عصر سه‌شنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گفت: مادران باردار و شیردهی که دهک خانوار آنها از بین ۱ تا ۵ باشد از حمایت های کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره میشوند.

وی افزود: در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مادران باردار و شیرده که خانوار آنها بین دهک یک تا پنج باشدتحت حمایت کمیته امدادقرار میگیرند و این حمایت تنها مختص خانواده های تحت پوشش کمیته امداد نیست.

ملکی گفت: مادران باردار واجد شرایط از ماه ششم بارداری تا ۱۸ ماه بعداز زایمان از ۱۲ سبد برخوردار میشوند و این منوط به تایید استضعاف مالی و صحت سوء تغذیه آنها توسط حوزه بهداشت شهرستان است.

کد خبر 6093514

دیگر خبرها

  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است