Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: موفقیت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف نیازمند حمایت و پشتیبانی تمام نهادها و دستگاه‌هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، رضا قاسمیان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: برای اینکه هیچ دانش‌آموزی از چرخه تعلیم و تربیت خارج نشود باید نگاه دوراندیشانه و ارزش‌مدارانه به یکایک دانش‌آموزان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: موفقیت آموزش و پرورش در ابعاد مختلف وابسته به این است که دیگر نهادها و دستگاه‌ها، این نهاد گسترده را حمایت کنند.

وی با قدردانی از تلاش های معلمان و مربیان در ایام سخت کرونا افزود: نباید به وضع موجود قانع باشیم بلکه برای رسیدن به اهداف مطلوب باید برنامه‌های ابتکاری، خلاقانه و هنرمندانه طراحی و اجرا کرد.

وی در پایان بر ارتباط مستمر و کیفی مدیران آموزش و پرورش با بدنه فرهنگیان تاکید کرد و گفت: نیروهای یک سازمان به شرطی با اهداف آن سازمان، همراه خواهند بود که نگرش‌ها، تحلیل‌ها و رویکردهای سازمان متبوع خود را به طور مرتب و مستمر دریافت کرده باشند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای آموزش و پرورش تعلیم و تربیت آموزش و پرورش اردبیل آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۴۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد

گواهینامه مهارت به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد که دوره‌های مهارت آموزی را با نظارت سازمان فنی و حرفه‌ای شهر شیراز در تیپ ۵۵ هوابرد طی کرده اند به آنان اهدا شد.

سرهنگ ستاد محمود سلیمانی جانشین تیپ ۵۵ هوابرد با اشاره به یکی از مشکلات جامعه که مدرک گرایی بدون مهارت است گفت: آنچه که ما در حین خدمت با سربازان جدید مشاهده کرده ایم این است که بیشتر آنان مدرک تحصیلی دانشگاهی دارند، اما از مهارت کار بردی کافی برخوردار نیستند و این از مشکلاتی است که در جامعه ما وجود دارد و باید برطرف شود و در نیرو‌های مسلح با تعامل با سازمان‌ها و ارگان‌های کشوری مهارت‌های مختلف آموزش داده می‌شود و با توجه به اعطای گواهینامه‌های معتبر زمینه اشتغال سربازان بعد از پایان خدمت تضمین می‌شود.

او در ادامه تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به امکانات و زیرساخت‌های موجود در تیپ ۵۵ هوابرد تعداد ۱۱۹۹ نفر از سربازان وظیفه تیپ در رشته‌های مختلف اعم از پرورش گیاهان و گل‌های زینتی، پرورش زنبور عسل، پرورش گیاهان دارویی، جوشکاری، ساخت درب و پنجره‌ی دو جداره، مکانیک و برق خودروی سبک، تجهیزات و نصب دوربین مدار بسته و ... شده اند.

 جانشین تیپ ۵۵ هوابرد عنوان کرد: دوره‌های برگزار شده حاصل تعامل برقرار شده با سازمان‌ها و ادارات مختلف از جمله؛ سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان هلال احمر، شرکت ایران خودرو و سایپا و... در استان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • تدارک بیش از ۲۰ برنامه مختلف به مناسبت هفت معلم
  • واکاوی ابعاد جهش تولید با مشارکت مردم در «نقش ما» منتشر شد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • استاندار مرکزی: آموزش فنی و حرفه‌ای راه نجات کشور است
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد