Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهره تیم منتخب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان دیدار‌های این هفته مشخص شد.

خبرگزاری میزان - هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۸ دیدار در شهر‌های سیرجان، تهران، مشهد، اصفهان، اراک، رفسنجان و اهواز پیگیری شد که با پیروزی تیم‌های استقلال، ذوب‌آهن، نساجی، هوادار، سپاهان و صنعت نفت آبادان همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ مسابقه دیگر هم با تساوی به پایان رسید.

در پایان رقابت‌های این هفته استقلال با پیروزی ارزشمند خانگی برابر گل‌گهر سیرجان ۵۱ امتیازی شد و همچنان صدر جدول را حفظ کرد. پرسپولیس هم با توجه به شکست خارج از خانه ۲ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان با ۴۵ امتیاز همچنان در تعقیب استقلال است، هرچند ۳ امتیاز دیگر از حریف سنتی خود عقب‌ ماند تا فاصله‌اش با آبی‌پوشان به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند.

سپاهان نیز با توجه به پیروزی ۲ بر صفر مقابل فجر سپاسی، ۳۸ امتیازی شد تا وضعیت خود در جدول را سر و سامان دهد. آلومینیوم اراک هم در ادامه روند بحرانی خود مقابل هوادار شکست خورد تا شاگردان خطیبی با ۲۶ امتیاز به رده نهم سقوط کنند. ذوب آهن اصفهان با پیروزی ارزشمند حارج از خانه مقابل فولاد خوزستان شرایط خود در انتهای جدول را بهبود بخشید و ۲ بازی دیگر نیز با تساوی تمام شد.

در این هفته کوین یامگا ستاره این روزهای استقلال با عملکرد درخشانی که مقابل گل‌گهر سیرجان داشت و زدن هر ۲ گل‌ تیمش در کنار شهریار مغانلو که او نیز هر ۲ گل‌ تیمش را به ثمر رساند بهترین بازیکن هفته لقب گرفتند. فرزین گروسیان دروازه‌بان صنعت نفت آبادان نیز با درخشش مقابل پرسپولیس و بسته نگه داشتن دروازه‌اش دیگر ستاره این هفته بود.

در تیم منتخب این هفته صنعت نفت آبادان به لطف پیروزی ارزشمند خانگی ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس با ۴ بازیکن بیشترین نماینده را دارد. نساجی مازندران و سپاهان نیز هم هرکدام ۲ نماینده در تیم منتخب دارند.

*نتایج کامل این مسابقات به شرح زیر است:

شهرخودرو مشهد صفر - تراکتور صفر   مس رفسنجان صفر - نفت مسجد سلیمان صفر   پیکان صفر - نساجی مازندران یک

گل: ایوب کلانتری (۳۹)

آلومینیوم اراک صفر - هوادار یک 

گل: حسین صادقی (۲۳)

فولاد خوزستان یک - ذوب آهن اصفهان ۲

گل‎ها: لوسیانو پریرا (۲) برای فولاد خوزستان/ سعید باقرپسند (۳۲) و محمدامین درویشی (۸۸) برای ذوب آهن

استقلال ۲ - گل‌گهر سیرجان یک

گل‌ها: کوین یامگا ( ۴۵+۵ و ۸۹ - پنالتی) برای استقلال و مرتضی تبریزی (۵۴) برای گل‌گهر

سپاهان ۲ - فجر سپاسی صفر

گل‌ها: شهریار مغانلو (۴۳ و ۷۴)

صنعت نفت آبادان ۲ - پرسپولیس صفر

گل‌‌ها: حامد لک (۷ - گل به خودی) و محمود مطلق‌زاده (۶۹) برای صنعت نفت

تیم منتخب این هفته بر اساس نظر کارشناسان و عملکرد بازیکنان بر اساس سیستم پایه ۴-۴-۲ به شرح زیر است:

دروازه‌بان: فرزین گروسیان (صنعت نفت آبادان)

مدافعان میانی: حامد شیری (نساجی مازندران) و مجتبی بیژن (شهرخودرو)

مدافعان کناری: احمد شریعت‌زاده (صنعت نفت آبادان) و امید نورافکن (سپاهان)

هافبک‌ها: ایوب کلانتری (نساجی)، محمود مطلق‌زاده (صنعت نفت آبادان)، محمدرضا  غبیشاوی (صنعت نفت آبادان) و کوین یامگا (استقلال)

مهاجمان: شهریار مغانلو (سپاهان) و سعید باقرپسند (ذوب آهن)

*جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و یکم:

 

بیشتر بخوانید: استقلال، پرسپولیس را جا گذاشت/ منصوریان نفت را مدعی کرد + جدول

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم منتخب استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم منتخب استقلال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال صنعت نفت آبادان هفته بیست تیم منتخب لیگ برتر ذوب آهن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • بیرو به سپاهان می‌رسد؟
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان