Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل غله و شرکت خدمات بازرگانی خراسان شمالی از اختصاص ۱۷۰ تن آرد به تعدادی از نانوایی های این استان برای ایام نوروز و فروردین ماه سال آینده خبر داد.

سید جلال موسوی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی برنامه ریزی های صورت گرفته در دو ماه گذشته قرار بر این شد تا ۱۷۰ تن آرد مازاد میان ۲۶۰ نانوایی روستایی و شهری برای ایام نوروز و فروردین ماه سال آینده توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این ۲۶۰ نانوایی، واحدهایی بوده اند که جزو ستاد بحران استان قرار دارند و یا واحدهای نانوایی برتر استان هستند.

موسوی تعداد نانوایی های موجود در خراسان شمالی را ۱۳۰۰ واحد شهری و روستایی اعلام کرد.

به گفته وی ماهانه ۸ هزار و ۴۶۵ تن آرد میان نانوایی ها استان توزیع می شود که میزان سرانه آرد توزیع شده به ازای هر فرد طی یک ماه در خراسان شمالی ۲ کیلوگرم بیشتر از سرانه کشوری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: میزان آرد تولید شده در خراسان شمالی طی امسال کاهش نیافته بلکه شاید روند افزایشی نیز داشته باشد.

وی به توزیع گندم نیز اشاره کرد و گفت: ماهانه ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میزان گندم مصرفی در این استان است که باید از داخل و خارج استان تامین شود.

مدیر کل غله و شرکت خدمات بازرگانی خراسان شمالی با اشاره به بروز خشکسالی های شدید و کاهش چشم گیر گندم تحویلی به مراکز خرید این استان در سال جاری اظهارکرد: طی امسال حدود ۲۰ هزار گندم از کشاورزان داخل استانی خرید شده و ۹۱ هزار تن نیز از خارج استان وارد شده است که روند ورود آن هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی خراسان شمالي آرد نانوايي خراسان شمالی تن آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • یک درصد مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص یافت
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ۱۰۰ درصد شبکه های توزیع نیروی برق خراسان شمالی ایمن شد
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی