Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد این اداره‌کل، گفت: فعالیت یک سامانه ناپایدار جوی از بعد از ظهر دوشنبه آغاز می‌شود و تا اواخر روز سه‌شنبه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محسن حیدری با اشاره به صدور هشدار سطح زرد اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان در خصوص فعالیت یک سامانه جوی در استان، اظهار داشت: فعالیت این سامانه ناپایدار جوی از بعد از ظهر دوشنبه ۱۶ اسفندماه آغاز می‌شود و تا اواخر روز سه‌شنبه هفدهم اسفندماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به وزش باد نسبتاً شدید در روز دوشنبه در مناطق مرکزی و جنوبی استان، افزود: روز سه‌شنبه بر شدت وزش باد افزوده خواهد شد، بنابراین توصیه می‌شود در این دو روز مردم از رفتن به ارتفاعات خودداری کنند.

وی همچنین خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کاهش موقتی کیفیت هوا را از جمله پدیده‌های غالب در نقاط مرکزی و جنوبی استان عنوان کرد و افزود: احتمال نفوذ غبار به مناطق شمالی استان نیز وجود دارد.

حیدری با بیان این خبر که فعالیت سامانه بارشی را در سطح استان خواهیم داشت، گفت: از بعد از ظهر سه‌شنبه تا اواخر روز شاهد رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، احتمال تگرگ و همچنین وزش باد شدید لحظه‌ای در برخی مناطق جنوبی و مرکزی خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به این موضوع که جاری شدن روان‌آب و آبگرفتگی معابر در مناطق مذکور دور از انتظار نیست، خواستار خودداری از قرارگیری در حریم مسیل‌ها شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزش باد شدید هواشناسی سیستان و بلوچستان وزش باد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان

سردار شجاعی گفت: مرزداران سلحشور استان با انجام اقدامات تخصصی اطلاعاتی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، کشف محموله موادمخدر را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، مسیر‌های احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص گردید و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزداران سیستان و بلوچستان با اجرای کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار شجاعی با اشاره به اینکه در عملیات‌های مقتدرانه در حوزه‌ی مرزی ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند، افزود: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان توانستند در پاکسازی منطقه مرزی، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، مقدار ۴۱۰ کیلوگرم انواع مواد افیونی شامل: ۲۱ کیلوگرم شیشه، ۳۸۹ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان همچنین گفت: شناسایی و دستگیری دیگر متهمین این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • بارش‌های رگباری و رعدوبرق در اصفهان تداوم دارد / هوا خنک‌تر می‌شود
  • تقویت فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در شهرستان های جنوبی استان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان/ وزش باد‌های نسبتاً شدید
  • بارش شدید برف و باران در این مناطق/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق آسمان اصفهان را فرامی‌گیرد / کاهش ۶ درجه‌ای دما
  • آغاز بارش های شدید و سیلابی در بیشتر مناطق کشور