Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده با تاکید بر لزوم بسترسازی و استفاده از نرم افزارهای جدید برای تسهیل گری تحصیل و جذب دانشجویان خارجی در مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور گفت: این مرکز باید به دانشگاهی وسیع و مستقل در سطح دانشگاه پیام نور تبدیل شود.

سرپرست دانشگاه پیام نور در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی فعالیت‌های بین المللی این دانشگاه که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های دانشگاه پیام نور؛ گسترش فعالیت‌های بین المللی و جذب دانشجوی خارجی در این دانشگاه است و تحقق این امر در گرو فراهم سازی بسترهای مناسب، راه اندازی سایت انگلیسی دانشگاه و تسهیل دسترسی متقاضیان تحصیل در خارج از کشور به سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گسترش دیپلماسی علمی و جذب دانشجوی خارجی را بهترین و مؤثرترین گزینه برای ارتقای برند دانشگاه پیام نور، انتقال و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی، گسترش زبان فارسی و همچنین درآمدزایی دانست.

تقی زاده با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برای گسترش فعالیت‌های بین المللی است، تاکید کرد: برای دستیابی به وضعیت مطلوب و جذب دانشجویان خارجی باید زیرساخت‌های لازم تأمین شده و کلیه نیازهای آموزشی دانشجویان خارجی پیش بینی شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با اهتمام ویژه مرکز بین المللی در آینده نزدیک شاهد گسترش فعالیت‌های برون مرزی و جذب دانشجویان خارجی در داخل و خارج از کشور خواهیم بود.

کد خبر 5440945 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم تقی زاده دانشگاه فنی و حرفه ای دانشجوی خارجی دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مهارتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی وام دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان اوکراین معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت لایحه ساماندهی سهمیه های آموزش عالی وزارت علوم آموزش حضوری دانشگاه پیام نور دانشجویان خارجی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا به طور عجیبی یک دانشجوی معترض را در دانشگاه جورجیا دستگیر و بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • حمایت دانشجوی دانشگاه کلمبیا از فلسطین با لباس عروس | ببینید
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد