Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@15:50:37 GMT

فرماندار تهران انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۵۴۴۳

فرماندار تهران انتخاب شد

آفتاب‌‌نیوز :

حامد فاتحی با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و معارفه فرماندار تهران اظهار داشت: امروز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه آیین تکریم و معارفه فرماندار تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین تقوی رئیس مجمع نمایندگان استان تهران، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران، شفیع زاده مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران، مسئولین استانی، جمعی از خانواده شهدا و اصحاب رسانه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور استاندار تهران با اشاره به جزئیات برگزاری این مراسم عنوان کرد: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی (سرچشمه) با اجرای عباس طاهریان برگزار می شود، از بخش های پیش بینی شده این آیین می توان به سخنرانی استاندار تهران، امام جمعه موقت تهران و رئیس مجمع نمایندگان تهران، تکریم عیسی فرهادی و اعطای حکم مسئولیت قاسم محمد طهرانی که از مدیران با سابقه، متعهد، متخصص و جهادی و دانش آموخته علوم سیاسی است، به عنوان معاون استاندار و فرماندار شهرستان تهران اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرماندار تهران استاندار تهران احمد وحیدی استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • ۲۰۰ عنوان برنامه عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • مراسم رونمایی از فصلنامه «ماجرا» برگزار می‌شود
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم