Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز درختکاری هفت هزار اصله نهال مثمر و غیرمثمر درفازهای ۲،۳،۵ شهر اندیشه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهروز کاویانی شهردار اندیشه از تمهیدات لازم جهت توزیع هفت هزار اصله  نهال مثمر و غیرمثمر در روز درختکاری بین شهروندان خبر داد و گفت : حفظ محیط زیست  و فضای سبز شهری از اصولی است که بایدهمواره مدیریت شهری  به آن جامه عمل بپوشاند چرا که حیات و بقای انسانها با درختان و فضای سبز رابطه تنگاتنگی دارد 

 شهردار اندیشه در ادامه افزود:  حفظ و ارتقاء فضای سبز شهر اندیشه همیشه یکی از دغدغه‌های  اصلی شورا و شهرداری اندیشه بوده است 

وی افزود : در علم مدیریت امروزی مشارکت شهروندان یکی از مهمترین اصول مدیریتی است که بدون تردید  مشارکت و همراهی شهروندان باعث افزایش کیفیت و سرانه فضای سبز شهری می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با تمرکز بر این اصل همزمان با روز درختکاری  ، سازمان سیما و منظر ‌فضای سبز شهرداری اندیشه اقدام به توزیع هفت هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر رایگان در بین شهروندان نموده 

شهردار اندیشه در ادامه افزود : از  شهروندان عزیز درخواست داریم جهت مشارکت در این امر مهم با مراجعه به سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری اندیشه واقع در فاز ۵ ، میدان خلیج فارس، بلوار خلیج فارس خیابان شهدای مدافع حرم ساختمان خدمات شهری اندیشه  نسبت به دریافت نهال اقدام نمایند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا محیط زیست فضای سبز شهرداری خلیج فارس روز درختکاری شهر اندیشه هفت هزار اصله روز درختکاری نهال مثمر فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه اندیشه شهید آوینی، مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، امشب ساعت ۱۸:۴۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد، مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان «طرفه» به شهادت رسید.

کد خبر 6093080 سید امیر شایان حقیقی

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آغاز برداشت گل محمدی از فضای سبز شهری قم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم