Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان ساری در جلسه شورای عالی ورزش و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ساری با تاکید بر اینکه ورزش تمرین جمعی اندیشیدن و دموکراسی است، تصریح کرد: ورزش به واسطه تحکیم ارزش های انسانی و همبستگی ملی و افزایش مشارکت سیاسی بر سیاست تاثیرگذار است، کارکرد اصلی ورزش، افزایش سطح نشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در جامعه است که در تقابل با توطئه دشمنان در زمینه ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه، آن را خنثی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ،  محمد علی نوبخت در جلسه شورای عالی ورزش شهرستان ساری  ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با بیان اینکه ورزش هورمون توسعه است، گفت: ورزش میتواند نقش قابل توجه و مستقیمی در دستیابی به برخی اهداف توسعه پایدار داشته باشد. البته دستیابی به این اهداف مشروط بر این است که این اهداف در گفتمانی معنادار و توام با همدلی و وحدت، مورد استفاده قرار گیرد زیرا ورزش عقلانیت را رشد می‌دهد و عقلانیت نیز دال مرکزی توسعه است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش تمرین جمعی اندیشیدن و دموکراسی است،  تصریح کرد: ورزش به واسطه تحکیم ارزش های انسانی و همبستگی ملی و افزایش مشارکت سیاسی بر سیاست تاثیرگذار است، کارکرد اصلی ورزش، افزایش سطح نشاط و شادابی و ایجاد انگیزه در جتانامعه است که در تقابل با توطئه دشمنان در زمینه ایجاد یاس و نا امیدی در جامعه، آن را خنثی می کند.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه هرکار بزرگ و اتفاق ارزشمندی در کشور با حضور آگاهانه و موثر جوانان رخ داده است، خاطرنشان کرد: اعتماد و استفاده از جوانان انقلابی موضوعی که در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید شده و دولت سیزدهم اهتمام جدی در به ثمر رساندن این مهم دارد

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا توسعه پایدار رشد دموکراسی انقلاب دولت ورزش مازندران فرمانداری ساری محمد علی نوبخت شهرستان ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری