Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس‌جمهور دولت مستعفی یمن به تلفات گسترده ائتلاف متجاوز در درگیری‌ها در مرز عربستان سعودی اذعان کرد.

به گزارش قدس آنلاین، دولت مستعفی یمن آماری جدید از تلفات اخیر ائتلاف سعودی در نبردهای «جازان» را که طی آن نیروهای صنعاء موفق به تسلط بر مناطق مهمی شدند، فاش کرد.

بر اساس گزارش «الخبرالیمنی»، «انیس منصور» مشاور «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور دولت مستعفی گفت: بیش از ۳۹ نظامی و افسر سعودی و سودانی در درگیری‌های منطقه «الحثیره»(در جازان) کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای صنعاء در این درگیری‌ها بر منطقه‌ای که ائتلاف سعودی از آن به عنوان نقطه آغاز عملیات برای محاصره شهر «حرض»(شمال یمن) استفاده می‌کرد، مسلط شدند.

در همین رابطه، «عبدالعزیز بن حبتور» نخست وزیر دولت نجات ملی یمن دیروز یکشنبه تأکید کرد که کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی، در وضعیت خوبی قرار ندارند.

بن حبتور با اشاره به اینکه تجاوز ائتلاف سعودی به یمن، به هشتمین سال خود نزدیک می‌شود، به این کشورها هشدار داد: «طوفان آتی یمن در سال هشتم جنگ، علیه کشورهایی که به ما حمله کرده‌اند، ملت ما را کشته‌اند و به شهروندان ما رحم نکرده‌اند، ویرانگر خواهد بود».

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ائتلاف متجاوز به یمن آخرین تحولات یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری

عبدالحسین روح‌الامینی معاون استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با توضیح در مورد تنظیم فهرست شورای ائتلاف شهر ری گفت: اتفاق تلخی بود.

دریافت 23 MB

دیگر خبرها

  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • طالبان هیچ‌گونه قاعده و قانونی در حوزه مرزبانی ندارد
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد