Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد کنجوری» روز دوشنبه در و گو با ایرنا افزود: این فیلم بهترین فیلم جشنواره فجر ۱۴۰۰ به کارگردانی «هادی حجازی‌فر» و تهیه کنندگی «حبیب والی‌نژاد» از ۱۸ اسفند روی پرده نمایش می رود.

وی اضافه کرد: اولین ساخته حجازی فر در چهلمین جشنواره فیلم فجر با تحسین منتقدان و مخاطبان زیادی مواجه شد و توانست در ۱۴ رشته کاندید و ۵ سیمرغ بلورین از جمله سیمرغ «بهترین فیلم» این دوره را دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه ادامه داد: این فیلم سینمایی با پرداختی متفاوت، به بخش های مختلفی از زندگی شهید باکری می‌پردازد که محصول سیما فیلم و بنیاد روایت فتح بوده و پخش آن بر عهده موسسه بهمن سبز حوزه هنری است.

کنجوری افزود: امکان اکران سیار این فیلم در شهرستان ها و مراکز فاقد سینما در سطح استان نیز فراهم است و علاقمندان و سازمان ها می توانند در این زمینه با دفتر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه مکاتبه نمایند.

وی با اشاره به اینکه هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی، بازیگران این فیلم هستند، گفت: در تلاش هستیم مراسم اکران مردمی فیلم مذکور با حضور بازیگران و عوامل اجرایی آن تا پیش از نوروز ۱۴۰۱ در کرمانشاه برگزار شود.

کلانشهر کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت سه سینما دارد.

برچسب‌ها جشنواره فیلم فجر کرمانشاه جشنواره ‌های فجر هادی حجازی فر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر کرمانشاه جشنواره های فجر جشنواره فیلم فجر کرمانشاه جشنواره های فجر هادی حجازی فر حجازی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۵۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها

چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم سینمایی «تاوان» (لایه‌های دروغ) به کارگردانی رامین سهراب‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز، «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ و فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت را ثبت کرد.

همچنین مقرر شد اکران فیلم‌های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینما‌های سراسر کشور آغاز شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها