Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فعله‌گری در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره گاز و رسانه کردستان اظهار کرد: این اولین رویداد فرهنگی رسانه و گاز است که با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه مواجه شد.

فعله‌گری خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه در هر مناسبتی حضور چشمگیر و موثری دارند و در سخت‌ترین شرایط انجام وظیفه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کردستان اضافه کرد: امروز گاز به همه حوزه‌ها از جمله صنعت، کشاورزی و غیره ورود پیدا کرده است.

فعله‌گری با بیان اینکه دیدگاه شرکت گاز بر نگرش تحولی بوده و از چند سال اخیر این مهم شروع شده و تاثیرات مثبت آن در استان کاملا مشهود است، گفت: فرهنگ سازی در زمینه مصرف بهینه گاز و غیره از مهمترین اولویت های شرکت گاز است که رسانه در این حوزه نقش مهمی دارد.

وی افزود: گازرسانی به مناطق صعب‌العبور در راستای توسعه عدالت اجتماعیی و مهاجرت معکوس و تثبیت جمعیت در روستاها با ورود گاز از مقوله‌های مهمی بوده که خبرنگارن به آن پرداخته‌اند.

وی اظهار کرد:‌ یک تولید محتوای رسانه‌ای می‌تواند نقش مهمی در آگاهی‌بخشی مردم نسبت به مخاطرات گاز بسیار تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با بیان اینکه گاز ارزش افزوده با خود دارد، گفت:‌ گاز به هرکجا که وارد می شود ضمن راحتی و آسودگی که با خود می‌آورد می‌تواند تولید ثروت هم داشته باشد.

فعله‌گری افزود:‌ انتظار داریم با توجه به اینکه تعرفه های گاز از آذرماه امسال افزایش پیدا کرده و بیشترین مشترکین شرکت گاز در استان کردستان را مشترکان خانگی به خود اختصاص داده‌اند فرهنگ‌‌سازی در زمینه مصرف بهینه بیش از پیش از سوی اصحاب رسانه انجام شود.

وی با بیان اینکه براساس آخرین آمار 40 درصد از مصرف کنندگان در استان مصرف بهینه دارند، گفت:‌ 49 تا 55 درصد مشترکین مصرف کنندگان خوش مصرف و 15 درصد را مشترکین در رنج پرمصرف به خود اختصاص داده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد شرکت گاز استان در بخش‌های مختلف گفت:‌ اوج فعالیت شرکت گاز از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان آغاز شد.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به اینکه گازرسانی به 300 روستای برای نخستین بار در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان مصوب شد، گفت: این مهم نقطه عطفی در گازرسانی در استان کردستان بود و تا این لحظه در مجموع جمعیت یک‌هزار 457 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:‌گازرسانی به 20 تا 25 روستا نیز به پایان رسیده و در مراحل آخر نصب کنتور و غیره هستیم که این تعداد روستا نیز تا پایان امسال به شبکه گاز طبیعی وصل خواهند شد.

فعله‌گری اضافه کرد:‌ با وارد مدار شدن این 20 تا 25 روستای جدید در مجموع یک‌هزار و 475 روستا از نعمت گاز طبیعی در استان بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه ضریب بهره‌مندی جمعیت شهری استان کردستان از گاز طبیعی 100 درصد و در جمعیت روستایی هم 97.5 درصد است، عنوان کرد: در مجموع  98.8 درصد از جمعیت کل استان کردستان در حال حاضر از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی اضافه کرد:‌ تا پایان سال 1401 تمام روستاهای بالای 20 خانوار و روستاهای در مسیر در استان گازرسانی خواهند شد که در حال حاضر نیز 35 مورد در مرحله برگزاری مناقصات هستند.

فعله‌گری گازرسانی به واحدهای صنعتی را از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار شرکت گاز در استان نام برد و گفت:‌ در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از تولید و همچنین براساس سیاست‌های از پیش تعیین شده، شرکت گاز با هزینه خود گاز را تا درب واحدهای صنعتی انتقال می‌دهد.

وی اضافه کرد: در همین راستا تا این لحظه در مجموع 944 واحد صنعتی طی سه سال در استان گازرسانی شده و با این کار در مصرف سالانه 45 میلیون لیتر سوخت مایع صرفه‌جویی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان عنوان کرد: شرکت گازکردستان در زمینه گازرسانی به واحدهای صنعتی تا پایان بهمن ماه امسال در مجموع به87 درصد از تعهدات خود عمل کرده است تا جایکه250 واحد صنعتی استان امسال گازرسانی شده است.

فعله‌گری در ادامه با تقدیر از استقبال اصحاب رسانه از نخستین رویداد گاز و رسانه در استان گفت:از زمان اعلام فراخوان جشنواره تا موعد مقرر 268 اثر در بخش‌های گزارش، خبر، مصاحبه و ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی اضافه کرد: در مجموع 414 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که 146 اثر آن بعد از اتمام مهلت به دبیرخانه ارسال شده است به همین دلیل مورد داوری قرار نگرفتند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فعله گری مدیرعامل شرکت گاز کردستان گازرسانی کردستان مدیرعامل شرکت گاز کردستان استان کردستان اصحاب رسانه گاز طبیعی فعله گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان با موضوع روز دختر اظهار کرد: باتوجه به فرا رسیدن دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه (س) با هدف بزرگداشت این دهه و تقویت فرهنگ رضوی و آشنایی جامعه با جایگاه دختران و بانیان ایران اسلامی این جلسه با هدف هم‌افزایی و راهکارهای عملیاتی در محورهای محتوایی و پیشنهاداتی برای تولید محتوا تشکیل شده است.

وی بیان کرد: تبیین جایگاه حضرت معصومه (س) به عنوان الگویی بی‌بدیل در بحث ولایتمداری، کمال، معرفت، علم و عبودیت برای دختران به عنوان مادران آینده پراهمیت است و مهمتر از آن پرداختن به موضوع حجاب و عفاف و الگوسازی دختر مسلمان کرد با توجه به پیشینه قوم کرد یک ضرورت است که باید به آن پرداخته شود.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان اذعان کرد: در تحقق تمدن اسلامی با رویکرد امیدآفرینی، بصیرت افزایی، نشاط بخشی، الگوآفرینی و تبیین جایگاه مسلمان کرد در دفاع از عزت ملی و مقاومت هوشمندانه مقابله اغواگری و تبلیغات دشمنان با تاکید بر کرامت دختر ایرانی در سایه حجاب و عفاف باید مورد توجه باشد.

مرادی اذعان کرد: حضور پرنشاط و پرقدرت دختران در فعالیت‌های علمی، سیاسی، ورزشی با رویکرد استانی با تاکید بر هویت ملی می‌تواند در بحث کرامت دختران اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه خاطر نشان کرد: درنظام حکمرانی دنیا تعاریف جدیدی ارائه شده و رسانه‌ها در دنیا بعنوان قدرت چهارم معرفی شده‌اند که در جهت دهی مناسبات سیاسی اجتماعی و فرهنگی اثرگذارند و اهمیت رسانه امروز برکسی پوشیده نیست.

مدیرکل صدا و سیمای کردستان از تعریف ۱۵۰ ساعت برنامه ویژه روز دختر در استان خبر داد و گفت: سیمای مرکز کردستان برای ایجاد نشاط و امید در مردم جامعه، ارتقای حس ارزشمندی، تکریم دختر در خانواده و انعکاس نگرش صمیمت حاکمیت به دختران در برنامه‌های روز دختر برنامه‌ریزی کرده است.

مرادی خواستار جریان سازی رسانه‌ای پربار و قوی در راستای حضور دختران در همایش روز دختر شد و گفت: این مهم به تکریم بیشتر دختران و خانواده‌ها منجر می‌شود.

وی اذعان کرد: جایگاه و نقش دختران فلسطینی و غزه باید در برنامه‌های روز دختر مورد توجه باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان همچنین از آغاز تولید سریال «ماه شرف خانم» در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای خبر داد و گفت: این سریال می‌تواند در بحث خودآگاهی قوم اثرگذار باشد.

مرادی اذعان کرد: سریال یاد شده به معرفی مستوره اردلان می‌پردازد و کار تولید آن را امیدواریم بزودی آغاز کنیم.

کد خبر 6094036

دیگر خبرها

  • آغاز پیش تولید سریال ماه‌شرف خانم در سنندج
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • سریال «ماه شرف خانم» در سیمای مرکز کردستان تولید می‌شود
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور