Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@15:10:15 GMT

نرم افزار CRM و بررسی مدل فروش آن

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۳۷۵

نرم افزار CRM و بررسی مدل فروش آن

به طور کلی با بکارگیری از نرم افزار crm اطلاعات مناسبی در اختیار افراد قرار داده می‌شود که هر کدام به تنهایی می‌توانند به پیشرفت و توسعه سیستم فروش کمک کنند. حال به دلیل اهمیت استفاده از این نرم افزار، به خصوص اینکه می‌توان از آن برای بهینه سازی قیف فروش که روشی در بازاریابی است؛ تصمیم گرفته‌ایم اطلاعات بیشتری را در این زمینه در اختیارتان قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه crm

به طور کلی استفاده از بهترین نرم افزار crm ایرانی به جهت افزایش فروش در نظر گرفته می‌شود که همانطور که عرض شد امکانات ویژه‌ای را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد. ما در ادامه به بهترین ویژگی‌های این استراتژی اشاره می‌کنیم تا آشنایی بیشتری با آن پیدا کنید:

·       صدور فاکتور و پیش فاکتور

مدیریت و ثبت فاکتور با استفاده از چنین سیستمی راحت‌تر شده است و کاهش نیروی انسانی به وضوح قابل لمس است. برخی دیگر از ویژگی‌های این بخش از امکانات سیستم crm به شرح زیر است:

قابلیت ثبت وضعیت پیگیری برای پیشنهادات. دسترسی آسان به تاریخچه اطلاعات مشتری. قابلیت محاسبه مالیات به شکل اتوماتیک. ·       سیستم یادآوری هوشمند فروش

از جمله راه‌های فروش بیشتر یک کسب و کار، یادآوری فاکتورهای ارائه شده به مشتریان است. در واقع با استفاده از نرم افزار crm دیگر نگران پرداخت نشدن فاکتورها نخواهید بود چرا که این سیستم با یادآوری فاکتورها زمان پرداخت آنها را کاهش می‌دهد. از دیگر مزیت‌های استفاده از این سیستم امکان تعیین کارشناس فروش برای هر فاکتور است.

·       گزارش‌گیری کاملاً دقیق از بخش فروش

همیشه گزارش‌گیری می‌تواند به پیشرفت کسب و کارها کمک کند. در واقع این سیستم هر گونه گزارش اعم از فروش و موجودی محصولات را به مدیران کسب و کارها اطلاع خواهد داد که این موضوع می‌تواند راه‌کارهای فروش را نیز افزایش دهد. از جمله امکانات این بخش ازکامل ترین  نرم افزار crm می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- دریافت گزارش کامل پیش فاکتورها.

- دسترسی به نحوه عملکرد کارشناسان به جهت بررسی نقدشوندگی فاکتورها.

- دریافت گزارش فروش محصولات.

- دریافت گزارش نیازهای کاربران.

·       سازگار بودن برنامه crm با دیگر برنامه‌ها

ممکن است در کنار نرم افزار crm نیاز به استفاده از دیگر برنامه‌ها به جهت مدیریت کامل‌تر فروش و مشتریان داشته باشید که در این صورت باید عنوان کنیم که این سیستم کاملاً با برنامه‌های مدیریتی موجود سازگار است و به خوبی می‌توانید کاملاً آن را با دیگر نرم افزارها توسعه داده و هماهنگ کنید.

ارتباط برنامه crm با قیف فروش

همانطور که اطلاع دارید با وجود سایت‌ها و کسب و کارهای مختلف، فروش محصولات نسبت به گذشته سخت‌تر شده است و اگر مدیران کسب و کارها از شیوه‌های نوین برای جذب مشتری استفاده نکنند، می‌توان ادعا کرد که شانس موفقیت کمتری نسبت به سایر کسب و کارها خواهند داشت. از این رو بررسی روش‌های بازاریابی و مدیریت مشتریان که یکی از مهم‌ترین آنها مدل AIDA قیف فروش است، می‌تواند تأثیر بسزایی در جذب مشتری داشته باشد. اما سوال اینجاست که قیف فروش چیست و چگونه می‌توان از آن بهره برد؟

سیستم قیف فروش چه مزیت‌هایی دارد

حتماً درک کرده‌اید که این روش بازاریابی از آشنایی با یک مشتری آغاز و تا به خریدار تبدیل شدن آن ادامه خواهد یافت که این موضوع اهمیت استفاده از این روش جذب مشتری را در پی دارد. بنابراین می‌توان به مزیت‌های زیر در قالب استفاده از قیف فروش اشاره کرد:

·       شناسایی مشتری

دقیقاً مطابق با نرم افزار crm، قیف فروش نیز به جذب و شناسایی مشتریان تکیه دارد. در این روش مشتریان واقعی با استفاده از راه‌کارهای جذاب شناخته می‌شود تا افرادی که از روی کنجکاوی وارد سایت یا فروشگاه شده‌اند تقلیل پیدا کنند.

·       پیش بینی بازار فروش

اینکه یک کسب و کار از بازار فروش اطلاع کامل داشته باشد دارای اهمیت زیادی است. در واقع قیف فروش می‌تواند این امکان را به شما مدیران کسب و کارها بدهد تا با استفاده از آن بازار فروش و مشتری‌های محصولات‌تان را به طور کامل شناسایی کنید. این موضوع آینده بازار را نیز برایتان روشن خواهد کرد که در برنامه‌ ریزی‌های بکارگیری از نرم افزار crm نیازتان خواهد شد.

·       شناسایی موانع

این روش از بازاریابی به کسب و کارها موانع پیش رو را هشدار می‌دهد. برای این منظور کافی است که به بررسی سرنخ‌ها و مشتری‌ها (بالقوه و واقعی) پرداخته شود. پر واضح است که در نظر گرفتن و بررسی موانع برای فروش بیشتر ضروری است که حتماً باید در نظر گرفته شود.

·       بازاریابی موثر

تعیین استراتژی برای فروش و آگاه‌سازی مشتریان از محصولان تازه از جمله موارد بااهمیتی است که قیف فروش به آن می‌پردازد. در کنار این موضوع مشخص کردن شهر، محله و حتی کشور مشتریان یا هر گونه اطلاعات دیگر از آنها از دیگر مزیت‌های بکارگیری از بازاریابی به روش قیف فروش است که می‌تواند به پیشرفت کسب و کارها کمک کند.

·       شناسایی دائقه مشتری

اینکه در یک مدت خاص محصولی مورد توجه اکثر افراد قرار می‌گیرد، نشان از این دارد که مردم تقریباً مثل هم فکر و عمل می‌کنند. حال در اینجا وظیفه‌ی نرم افزار crm و سیستم بازاریابی مدل AIDA قیف فروش این است که متوجه شود که در حال حاضر ذائقه مشتریان چه محصولی است. پس از تعیین؛ مطمئناً می‌توان بر روی فروش بیشتر محصولات تمرکز بهتری داشت.

نحوه اجرای موفقیت آمیز بازاریابی قیف فروش

اگر چه دانستن همه‌ی تکنیک‌های قیف فروش الزامی برای رسیدن به موفقیت نیستند اما اجرای صحیح این روش تأثیر بسزایی در بدست آوردن موفقیت دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً موارد زیر را در خصوص مدل بازاریابی قیف فروش در نظر بگیرید:

·       اشتراک‌گذاری ارزش محصولات‌تان

باید به خوبی بدانید که با استفاده از نرم افزار crm و سیستم بازاریابی قیف فروش، می‌توانید ارزش محصولات‌تان را که بیشتر از همه از آنها باخبر هستید، به گوش اکثریت افراد برسانید.

خرید نرم افزار crm از سایت هانی تک

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله و اهمیت استفاده از سیستم‌های بازاریابی نوین مانند قیف فروش و در عین حال بکارگیری از نرم افزار crm به جهت مدیریت بهتر مشتریان، اگر چنانچه دارای یک کسب و کار یا شرکت هستید و نیاز به چنین مواردی دارید، کافی است که از سایت‌های معتبر نسبت به تهیه بهترین برنامه crm ایرانی اقدام کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم که از سایت تخصصی ویپینگ بهره ببرید چرا که این مجموعه با یک تفکر عمل‌گرا به خوبی می‌تواند شما مدیران کسب و کارها را در اجرای هر چه بهتر روش‌های بازاریابی کمک کند.

به طور کلی استفاده از بسترهای کارآمد مانند برنامه سی آر ام از جمله مهم‌ترین موارد رشد یک کسب و کار محسوب می‌شود که باید در نظر گرفته شود. حال با این شرایط برای تهیه چنین برنامه‌ای کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده با مشاوران تخصصی مجموعه هانی تک در ارتباط باشید.

کد خبر 1610093

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مدیران کسب و کارها نرم افزار crm یک کسب و کار برنامه crm

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک به ۲.۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

بیش از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آنها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوتر‌های ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

بدافزار‌های USB محور قبلی معمولاً کشور‌هایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آنها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشور‌های اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.

Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوتر‌ها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.
 
منبع: زومیت

tags # تکنولوژی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ببینید | گزارش جالب یک فرش‌فروش خوش‌ذوق از بررسی کیفیت فرش توسط دو گربه!
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟