Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@09:41:40 GMT

خواستار ارتقا دهستان باغین به بخش هستیم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۶۵۵

خواستار ارتقا دهستان باغین به بخش هستیم

ایسنا/کرمان رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به استاندار کرمان خواستار ارتقا دهستان باغین به بخش شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم مرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در این نامه آورده است: بخش مرکزی شهرستان کرمان با بیش از ۵ هزار کیلومتر مربع وسعت و حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارای پنج دهستان و بیش از ۴۰۰ پارچه روستا و آبادی از جمله بخش های وسیع و پرجمعیت شهرستان کرمان می باشد که رسیدگی به تمام مسائل و مشکلات با امکانات محدود وگستردگی این بخش بسیار دشوار است 

وی می افزاید: براین اساس با توجه به قابلیت های موجود یکی از راهکارهای رفع مشکل که می تواند به توسعه و پیشرفت بهتر منطقه کمک شایان کرد، محدود کردن حوزه جغرافیایی از طریق ارتقاء یکی از دهستان ها به بخش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آورده است: دهستان باغین به مرکزیت شهر باغین از جمله پنج دهستان بخش مرکزی کرمان می باشد که در جنوب غربی شهرستان کرمان واقع شده و این دهستان داری یک شهر و تعداد ۷۰ پارچه روستا و آبادی می باشد که جمعیت شهری ۱۰۵۰۰ نفر و با احتساب جمعیت روستاهای تابعه قریب به ۱۵ هزار نفر جمعیت در این دهستان سکونت دارند 

وی می افزاید: بر این اساس شهر باغین به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی شمال به جنوب از یک سو کرمان را به جاده شمال و به سوی تهران وصل می‌کند و از سوی دیگر مسیر جاده تهران را به سمت سیرجان و سپس بندر عباس هدایت می کند که این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

دکتر پورابراهیمی در این نامه بیان کرده است: لذا با توجه به اهمیت موضوع و ظرفیت ها و پتانسیل های مهم این منطقه و نیز با عنایت به تقاضای اینجانب و سایر عزیزان در جلسه مشترک با حضور امام جمعه محترم و سایر مسئولین منطقه در شهر باغین در تاریخ ۱۴۰۰/۹/۵و نیز موفقت اولیه جنابعالی در خصوص ارتقا دهستان باغین به بخش، خواهشمند است دستور فرمائید با تسریع زمانی اقدامات لازم جهت تصویب ارتقا این دهستان به بخش از در شورای برنامه ریزی استان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم

بارش شدید باران بهاری سبب جاری شدن آبشار‌های فصلی در دهستان بنادک سادات شد.

روستای بنادک سادات، روستایی از توابع مهریز که به خاطر و جود رودخانه و حوضچه‌های طبقه ای، طبیعت زیبایی را در منطقه رقم زده است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تغییر سلیقه‌ای فرمول محاسبه حقوق رانندگان آژانس شهرداری قزوین
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • طلّاب به کمک کرغندی‌ها رفتند
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • بارش شدید باران بهاری در دهستان بنادک سادات +فیلم