Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@18:39:55 GMT

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۶۷۳

نهادی انقلابی با مفهومی فراتر از یک نیرو

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان معتقد است که پاسدار مفهومی فراتر از یک نیرو داشته و از این منظر" هر کسی که از مردم در عرصه‌های مختلف حفاظت و صیانت می‌کند ، پاسدار انقلاب است".

سردار حمید دامغانی در بازدید استاندار از سپاه این استان اظهار کرد:  خوشبختانه استان سمنان‌ با مردمی ولایتمدار ، در صحنه های مختلف انقلاب و از جمله در ۸ سال دفاع مقدس ، استان‌ سمنان نقش ویژه‌ای را علی‌رغم جمعیت کم ، ایفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کیفیت بالای نیروی انسانی و وجود علمای صاحب نام و دهها ویژگی دیگر سبب شده است که مردم استان‌ سمنان را اهل اقدام و عمل بنامند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به نقش بسیج و سپاه پرداخت و افزود: بسیجیان و نیروهای پر تلاش سپاه استان، امروز در عرصه‌های مختلف همچون محرومیت زدایی از یک سو و دفاع از مرزهای کشور در سویی دیگر ایفای نقش می‌کنند .

وی با بیان اینکه با حضور مهندس هاشمی، ارتباط مردم و مسئولان تقویت شده که از این بابت از ایشان تقدیر می شود گفت: عکس‌العمل به موقع و ورود سریع استاندار در مسائل مختلف سبب شده است تا مشکلات مردم استان کاهش یابد.‌

سردار دامغانی با بیان اینکه بی‌تردید با غیرت، همدلی و احساس مسئولیت ، مشکلات حل خواهد شد اضافه کرد: مردم ایران ۴۳ سال پای نظام‌ و حفظ ارزش‌های آن ایستادگی کردند و لذا این حق مردم است که چیزی برای آنان کم‌ نگداریم.

وی با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های موجود سپاه در خدمت دولت و مردم است تصریح کرد: هر کسی که از مردم در عرصه‌های مختلف حفاظت و صیانت می‌کند ، پاسدار انقلاب است.

استاندار سمنان نیز ضمن تبریک روز پاسدار گفت: امنیت پایدار استان سمنان را مدیون‌ همراهی مردم و وفاق و همدلی اعضای شورای تامین و اشرافیت سپاه و نیروهای مسلح در سراسر استان است .

هاشمی افزود: امروز مجموعه دستگاه های اجرایی استان با همدلی و وفاق و با همراهی سپاه پاسداران برای بازگرداندن اعتماد مردم با انجام کار جهادی و گروهی تلاش می کنند.

استاندار سمنان با تقدیر از مشارکت موثر و فعال سپاه در انجام طرح شهید سلیمانی و مبارزه با همه گیری ویروس کرونا گفت: سپاه پاسداران در بحث مواسات نیز با روحیه جهادی و مردمی، نقش موثری را ایفا نموده و در تامین جهیزیه و بسته های معیشتی همکاری بسیار خوبی را به انجام رسانده است.‌

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استاندار سمنان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان گفت: دولت سیزدهم همواره به حوزه آموزش و پرورش نگاهی مثبت، همراه با تقویت این بخش داشته که در سطح استان نیز در این راستا با یک رویکرد همه جانبه تقویت گرا و پیشرفت محور گام برداشتیم.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان ۱۲ اردیبهشت همزمان با روز معلم در بازدید از مدرسه 19دی و شهید رجایی سمنان و تجلیل از معلمان و پرسنل این مراکز آموزشی ضمن تبریک فرارسیدن هفته و روز معلم اظهار کرد: اگر امروز استان سمنان درصد باسوادی بالاتر از میانگین کشوری دارد، این مهم نتیجه تلاش بیش از ۱۱ هزار نفر از معلمان و فرهنگیان استان است.
وی افزود: امروز ما کمترین آسیب اجتماعی را در مدارس استان داریم که کمک و تلاش و همراهی معلمین و فرهنگیان در تحقق این مهم تاثیرگذار بوده است.
هاشمی اضافه کرد: در محله کم برخوردار شهرها، گویش ها، فرهنگ ها، نگاه و تفکرات مختلفی وجود دارند که اهمیت و سختی کار و تلاش شما معلمان و فرهنگیان در این مناطق یقینا بیشتر است.
استاندار سمنان تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز برای مباحث و موارد آموزشی، همچنین تجهیز و نوسازی مدارس و احداث مجتمع های آموزشی در استان اعتبار بسیار مطلوبی در نظر گرفته شده است.
وی از توجه ویژه به آموزش و پرورش در این استان خبر داد و بیان کرد: همواره تلاش کردیم تا نگاه مثبت همراه با مساعدت، تقویت و همراهی و همکاری را در سطح مدیریت استان با مجموعه آموزش و پرورش استان پداشته باشیم.
استاندار سمنان گفت: ارتباط تنگاتنگ با دانش آموزان به منظور مدیریت امور زندگی و افزایش صمیمت و پیگیری امور و رصد وضعیت آنان توسط معلمین و فرهنگیان، امری مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود