Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:07:18 GMT

پروژه‌های عمرانی پیوست فرهنگی نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۷۰۳

پروژه‌های عمرانی پیوست فرهنگی نیاز دارند

علی فاضلی‌فرد روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از بوستان خطی طبیعت "بند دره" بیرجند افزود: هر خدمتی که در جمهوری اسلامی انجام می‌شود از مردم و برای مردم است لذا مردم به عنوان بهره‌بردار باید استفاده درست از خدمات را مورد توجه قرار دهند.

وی گفت: از برکات نظام جمهوری اسلامی است که مسوولان خدمتگزار مردم‌‎ بوده و هر تصمیمی که می‌گیرند برای آرامش و امنیت مردم است که صاحب اصلی این نظام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بیرجند اظهار داشت: مسوولان امروز باید برای رضایت مردم هرچه در توان دارند به‌کار گیرند تا آنچه شایسته خدمتگزاری است، محقق شود.

وی با تبریک چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز افزود: بنده خدا بودن و اطاعت از پیامبر و ائمه معصومین از مهمترین ویژگی‌های قمر بنی هاشم بود که از او برای همگان الگو ساخته است.

فاضلی‌فرد گفت: اعتقاد داریم که مسیر رسیدن به قله نبوت، توجه به ولایت است زیرا از ولایت به نبوت دست پیدا خواهیم کرد و راه دستیابی به ائمه معصومین (ع) هم اولیا هستند که قمر بنی هاشم جزو اولیای الهی است.

بوستان خطی طبیعت در منطقه گردشگری "بند دره" بیرجند و همزمان چند پروژه بهسازی معابر مرکز استان امروز به بهره‌برداری رسید. این بوستان خطی ۴.۵ هکتار مساحت دارد و تاکنون ۵۱ میلیارد ریال برای احداث آن هزینه شده است.

همچنین چند پروژه ترافیکی و بهسازی معابر مرکز استان افتتاح شد که برای هر پروژه پنج میلیارد ریال هزینه شده است.

عملیات اجرایی طرح بهسازی و تامین زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری "بند دره" بیرجند ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ با حضور مسوولان استان در این منطقه آغاز شد. این طرح با تقسیم کار بین دستگاه‌های اجرایی مربوطه اجرایی شد تا با تکمیل زیرساخت‌های لازم، شرایط برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این مجموعه تفرجگاهی مرکز استان فراهم شود.

تعریض راه ورودی، توسعه فضای موجود، ایمن‌سازی مسیر کمربندی، تامین روشنایی و آب، احداث سکو برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری، نصب آلاچیق، ایجاد فضای سبز و امکانات ورزشی از جمله اقداماتی است که در این مجموعه پربازدید صورت گرفته و در دست انجام است.

برچسب‌ها فرمانداران افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران افتتاح طرح خراسان جنوبی فرمانداران افتتاح طرح خراسان جنوبی شهرداری بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

موسوی میرزایی افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم پروژه فعال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ نفر دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند گفت: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی، جراحی عمومی و ... در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ی پزشکی بپیوندند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

وی گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جزئیات اجرای زیرگذر میدان سپاه اعلام شد
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • وعده چمران برای عدم قطع درختان پارک لاله
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال