Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ایمان زندی‌نیا روز دوشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری پس از بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه و نشست‌های کارشناسی متعدد و دیگر کمیسیون‌ها برای تصویب نهایی به صحن شورا ارسال شد.

وی بیان کرد: ۴۰ درصد بودجه سال آینده شامل برای هزینه‌های جاری و ۶۰ درصد عمرانی است که توسعه متوازن محلات  و تکمیل پروژه‌های شاخص از اولویت‌های بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی‌نیا ادامه داد: بخشی از منابع اجرای پروژه های عمرانی شهرداری از محل فروش اموال مازاد شهرداری، اوراق مشارکت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های گردشگری تامین خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه‌های شاخص عمرانی گفت: اختصاص ۳۵ میلیارد تومان برای آسفالت معابر، ۳۵ میلیارد تومان تقاطع غیر همسطح  سردار سلیمانی، ۲۲میلیارد تومان گذر سرتل به تنگک، ۴۰ میلبارد تومان برای بازگشایی املاک در گذر ، ۷هفت میلیارد تومان بافت فرهنگی تاریخی، سرمایه گذاری در پارک لیان و دهکده گردشگری، ادامه اتصال اتوبان امام علی (ع) تا بلوار فلات قاره، احداث روگذر میدان غدیر، تکمیل خیابان شهدای مسجد توحید، نوسازی و بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، اجرای گذر رایانی به ریشهر، احداث جاده سلامت، فعال سازی سازمان عمران شهرداری و کارخانه آسفالت، اجرای پیاده رو و فضای سبز حد فاصل تنگک اول تا دوم، تکمیل پارک باغ بهزاد، احداث  پارک ۱۹ هکتاری تنگک دوم، پارک ۱۳۸ هکتاری ملت(ضلع جنوب گذر تنگک به سرتل)، تکمیل پارک لیل، احداث جاده از پارک شغاب به دانشجو و گذر مرکز تحقیقات شیلات از شاخص ترین پروژه‌های عمرانی سال آینده شهرداری بندر بوشهر است.

زندی نیا بیان کرد: در حوزه فرهنگی اجتماعی نیز متناسب‌سازی برنامه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و اجتماعی در راستای ارتقای اخلاق عمومی در زندگی شهرنشینی از قبیل قانون مداری، رفتار ترافیکی، صیانت از فضای سبز و مسئولیت جمعی در نگهداشت شهر، رعایت حقوق عمومی، فرهنگ سازی در راستای  تفکیک زباله از مبدا و کاهش تولید پسماند و طراحی و اجرای برنامه ها در راستای افزایش حس تعلق خاطر شهروندان به محله و شهر، ساماندهی مشارکت‌های اجتماعی، تشکیل شورای فرهنگی و اجتماعی محلات با رویکرد محله محوری، دخیل  کردن نیروهای جهادی در مدیریت شهری و ترویج فرهنگ ایثار، شهادت، آموزه های قرآنی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در فضای عمومی شهر از اولویت‌های برنامه‌های  مدیریت شهری است.

وی ادامه داد: همچنین در سال آینده شهرداری بندر بوشهر مکلف است سامانه شفافیت شامل (معاملات، شهرسازی، منابع انسانی، پژوهش و مطالعات، اساسنامه و آیین های مالی، بودجه، سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی، اعتبارات، روز بازارها و کیوسک‌های سطح شهر را حداکثر ظرف مدت سه ماه فعال کند.

زندی‌نیا گفت: در ضوابط بودجه سال آینده شهرداری بندر بوشهر مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اخذ اوراق مشارکت برای ایجاد فضای تفریحی و گردشگری  و حمل و نقل عمومی و دریافت ۵۱ میلیارد تومان وام جهت خرید ماشین آلات عمرانی پیش بینی شده است.
 

برچسب‌ها بوشهر لایحه بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر لایحه بودجه 1401

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر لایحه بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر بوشهر لایحه بودجه شورای اسلامی شهر بوشهر شهرداری بوشهر لایحه بودجه 1401 میلیارد تومان بودجه سال زندی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با اعلام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به‌دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات‌های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های انجام شده از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی افزون بر ۸۶۰ میلیارد تومان مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

وی اظهار کرد: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، فقط مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز کرده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرایم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام است.

کد خبر 6094510 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • امسال بودجه شهرداری اراک ۶ هزار میلیارد تومان است
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود