Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:24:36 GMT

محموله کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۶۷۲۷

محموله کالای قاچاق در بوشهر کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک بوالخیر در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی یک محموله کالای قاچاق توقیف کردند.

وی تصریح کرد: با هوشیاری مأموران پلیس گمرک طی بازرسی دقیق هزار و ۸۰۰ کیلوگرم گردوی خارجی و ۵۰ کارتن لوازم آرایشگاهی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: اقلامی که مغایر با ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود را با حضور نماینده گمرک بررسی، شمارش و به منظور اعمال ماده ۱۰۴ قانون امور گمرکی ضبط و تحویل گمرک بوالخیر شد.

وی افزود: برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله توقیفی پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 5441100

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان بوشهر قاچاق بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه گرگان آمار کرونا سفر استانی خطبه های نماز جمعه درختکاری شیوع کرونا جهاد تبیین ایلام گرد و غبار گردشگری عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک

 سرهنگ سعید شعبان رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان گفت: در راستای ادامه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران ایست و بازرسی "پل زال" شهرستان اندیمشک با اشراف اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی ۳ دستگاه خودرو سواری حامل بار قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او می‌گوید: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودرو‌های توقیفی مقادیر زیادی پوشاک زنانه، لوازم آشپزخانه و ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: کارشناسان ارزش کالای مکشوفه را ۲۸ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قانونی داده شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر