Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: دانش آموزان روستای سیل زده چم شیر شهرستان سیروان صاحب مدرسه شدند.

به گزارش روابط عمومی نوسازی مدارس ایلام، جلال حمره روز دوشنبه اظهار داشت: همزمان با اعیاد شعبانیه مدرسه سه کلاسه برکت شهید صباحی روستای چم شیر تحویل آموزش و پرورش این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای ساخت این مدرسه با 224 مترمربع زیربنا مبلغ 18 میلیارد ریال هزینه شده که بخش قابل توجهی از این مبلغ توسط بنیاد برکت وابسته به‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  تقبل شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: منازل و ساختمان های مسکونی و مدرسه شهید صباحی روستای چم شیر فروردین سال 98 در پی بارش و سیلاب رودخانه کامل  به زیر آب رفته بود که با تصمیم گیری و مدیریت مسوولان استان ساکنین این روستا را در منطقه امنی در همان نزدیکی سکنی دادند که در راستای وظایف سازمانی و عدالت آموزشی این اداره کل با مشارکت بنیاد برکت اقدام به احداث مدرسه با تمام امکانات و استانداردهای لازم برای 50 دانش آموز این روستا کرد.

از مجموع یک هزار و 300 فضای آموزشی ایلام بیش از 200 فضا با مشارکت افراد خیر احداث شده است.

ایلام/رویا نوری

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • مدارس، صاحب نیروگاه های خورشیدی می شوند
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس