Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:20:59 GMT

یک میلیون بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۷۰۸۱

یک میلیون بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، روز دوشنبه در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد احسان، ضمن برگزاری شکرانه پویش احسانه، مرحله جدید رزمایش «همدلی و احسان» نیز آغاز شد.

معاون اجتماعی و امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: در آستانه سال جدید و عید نوروز و همچنین ماه مبارک رمضان، مرحله جدید رزمایش «همدلی و احسان» از امروز در سراسر کشور آغاز می‌شود که در این مرحله بیش از یک میلیون بسته معیشتی و پروتئینی در مناطق محروم سراسر کشور توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی عسگری افزود: در سال ۱۴۰۰ هم در این رزمایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی شامل مواد غذایی و کنسروی و برنج و گوشت قرمز توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در مناطق کم برخوردار کشور توزیع شد.

وی در خصوص اهدای جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام نیز گفت: در سال‌های اخیر یکی از اقداماتی که توسط ستاد با جدیت دنبال شده، توجه به بحث ازدواج و فرزندآوری بوده که از طریق بنیاد ۱۵ خرداد در بحث درمان ناباروری و همچنین طرح‌های تشویقی برای فرزندآوری و از طریق بنیاد احسان در بحث اهدای جهیزیه به زوج‌های کم‌برخورداری که برای تشکیل زندگی به وسایل خانه نیاز دارند اجرایی می‌شود.

عسگری خاطرنشان کرد: امروز ۱۷ هزارمین جهیزیه اهدایی بنیاد احسان شامل وسایل خانه از قبیل یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … به یک زوج اهدا می‌شود و شکرانه پویش احسانه را امروز برگزار می‌کنیم.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تأکید کرد: برای سال آینده هم اهدای ۳۰۰۰ جهیزیه به زوج‌های نیازمند را در دستور کار خود داریم.

مدیرعامل بنیاد احسان نیز در این مراسم با تأکید بر سیاست این بنیاد در بهره‌مندی از توان گروه‌های جهادی و مردمی افزود: سیاست ستاد اجرایی فرمان امام از ابتدای تشکیل بنیاد احسان، هم‌افزایی و حمایت از گروه‌های جهادی و توزیع خدمات از طریق این گروه‌ها و به میدان آوردن توان مردم و ظرفیت جوانان برای شناسایی و حل گره‌ها و معضلات مناطق محروم بوده و هست.

سعید سلیمانی افزود: در بخش‌های مختلفی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی، جهیزیه، خدمات آموزشی و اقدامات امدادی در سیل و زلزله‌ها و حوادث غیرمترقبه بیش از ۴۰۰۰ گروه جهادی همکار بنیاد احسان، وظیفه شناسایی افراد نیازمند و توزیع خدمات را برعهده دارند.

در ادامه این مراسم اختتامیه جایزه ملی احسان نیز برگزار و از گروه‌های جهادی برتر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5441147

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره بنیاد برکت شهرداری تهران شورای شهر تهران درختکاری کمیته امداد امام خمینی روز درختکاری یوسف نوری مهدی چمران پلیس راهور علیرضا زاکانی آموزش و پرورش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران قوه قضاییه وضعیت معابر آلودگی هوا ستاد اجرایی فرمان امام گروه های جهادی بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در نشست ستاد پشتیبانی از حرکت‌های جهادی استان که با حضور سردار زهرایی فرمانده بسیج سازندگی سازمان بسیج کشور در سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد گروه‌های جهادی تحت ساماندهی قرار بگیرند و برای حل مشکلات در اتصال با دستگاه‌های اجرایی باشند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی می‌توانند در حوزه ساخت راه‌های روستایی متصل با مجموعه راهداری باشند، افزود: ارتباط گروه‌های جهادی که کارکرد تخصصی دارند با دستگاه‌ها باید سامان پیدا کند.

وی تاکید کرد: به دستگاه‌ها ابلاغ خواهیم کرد تا به صورت مستمر با گروه‌های جهادی کار کنند. بر این اساس آمادگی داریم ۵۸۰۰ هزار گروه جهادی استان را ساماندهی و به دستگاه‌ها متصل کنیم تا از نظر موضوعی کار کنند.

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی