Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: جلسات هماهنگی و آموزشی ویژه زائران دانشگاهی، برای اولین بار به صورت مجازی و آنلاین با سخنرانی روحانی و توضیحات مدیر کاروان‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همزمان با بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان کشور به عتبات عالیات، جلسات هماهنگی و آموزشی ویژه زائران دانشگاهی با هدف آمادگی معنوی، معرفت‌افزایی و آشنایی با مسائل اجرایی، باید‌ها و نباید‌های سفر، معرفی برنامه‌های فرهنگی طول سفر و پس از آن در سراسر کشور در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برای اولین بار این جلسات به صورت مجازی و آنلاین با سخنرانی روحانی و توضیحات مدیر کاروان برگزار می‌شود. به این ترتیب که به هر کاروان لینک جلسه آموزشی اختصاص و توسط مدیر کاروان به زائران اطلاع رسانی می‌شود. همچنین این جلسات ضبط و فایل آن در اختیار مدیر کاروان قرار می‌گیرد تا زائران بتوانند از محتوای آن مجدداً استفاده کنند.

علاوه بر برگزاری جلسه آموزشی، بسته فرهنگی برای زائرین عتبات دانشگاهیان تدارک دیده شده و در اختیار شورا‌های هماهنگی ستاد در سراسر کشور قرار گرفته است. این بسته فرهنگی شامل کتاب‌های مفاتیح دانشجویی، به فرزندم، هشت بهشت و دفترچه خاطرات است. همچنین به زائران خانم یک قواره چادر نماز و به آقایان یک سجاده از طرف ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با همکاری بانک طرف تعهد اهدا می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زائران دانشگاهی عتبات دانشجویی جلسات آموزشی مجازی مدیر کاروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی در مراسم گرامیداشت روز معلم در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با تأکید بر اینکه باید دانشگاه و تلاشگران آن را قدر دانست، اظهار کرد: اینکه بیش از ۱۵ میلیون دانشجو فارغ‌التحصیل شده و سه میلیون نفر از آنان مشغول تحصیل هستند، به برکت مجاهدت‌های علمی دانشگاه‌هاست.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌ها را باید گفت تا جوانان به آینده امیدوار شوند، ادامه داد: توقف در مسیر رشد و تعالی معنی ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سیر تحول در نسل‌های مختلف دانشگاه‌ها، بیان کرد: زمانی آموزش در مراکز دانشگاهی، محور بود، بعد از آن تحقیقات اولویت یافت و امروز کارآفرینی در کنار آموزش و تحقیق، مأموریت اصلی دانشگاه‌هاست.

رحمتی با اشاره به اینکه در دانشگاه آزاد اسلامی، ارتباط خوبی بین دانشگاه و صنعت به وجود آمده که مایه امیدواری است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌دلیل برنامه‌ریزی دقیق و اتکا به ظرفیت‌های درونی خود دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مهارت‌آفرینی نیز موفقیت‌های خوبی کسب کند و گفت: دستاورد‌های دانشگاهی خوب روایت و منعکس نمی‌شود و مراکز دانشگاهی باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی برای تبیین و روشنگری و آگاهی‌بخشی به مردم برای مقابله با جنگ روانی دشمن استفاده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی تشریح کرد: هر استاد دانشگاه و هر دانشجو می‌تواند یک رسانه باشد و امیدآفرینی کند.

به گزارش آنا، مراسم روز معلم با حضور جمع کثیری از استادان و همچنین دانشجویان ورودی سال ۷۲ واحد تبریز در رشته علوم اجتماعی (۳۱ سال پیش) و دانشجویان و مسئولان کشوری و با حضور مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، محمدقربانی گلشن‌آباد، معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن استاد شهریار دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

در پایان مراسم از استادان، مدیران گروه و رئیس دانشکده نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در تربت حیدریه
  • اعزام دانشجویان عمره گزار به عمره مفرده
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • دانشگاهیان، پیشرفت‌های کشور را روایت کنند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد