Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، احمد وحیدی در بازدید از مینی‌پالایشگاه پلدختر اظهار کرد: امروز از پل، تونل، کشت انجیر در شهرستان پلدختر بازدید کردیم و با کشاورزانی که در سیل پلدختر متضرر شده بودند دیداری داشتیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در محل پتروپالایش پلدختر هستیم و کار بسیار بزرگی توسط سرمایه‌گذار انجام شده و در حال حاضر این مینی پالایشگاه قیر را تولید می‌کنند و پیش‌بینی‌می شود محصول بنزین و گازوئیل آن تا خردادماه آینده تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر کشور در خصوص دیواره ساحلی بیان کرد: در جلسه مستقلی که در استان خواهیم داشت این موضوع مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ البته تاکنون کار‌های خوبی انجام شده و درخواست مردم این است که این کار استمرار پیدا کند که درخواست به جایی است و راجع به منابع مالی و چگونگی انجام کار در جلسه استانداری لرستان بحث خواهیم کرد.

وحیدی در خصوص وضعیت تونل‌ها گفت: کار‌های خوبی در این تونل‌ها انجام شده، اما این پروژه با مقداری کمبود منابع مالی مواجه است که تماس گرفتیم و دوستان قول دادند تا منابع جدیدی را تزریق کنند.

وی بیان کرد: کار‌های مربوط به تونل که متوقف شدند از سر گرفته شود.

تامین اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل جاده پلدختر

وزیر کشور در خصوص جاده پلدختر اظهار کرد: مشکلات جاده به لحاظ اعتباری با مشکلاتی مواجه بود و این در حالیست که مقداری از اعتبارات را بانک‌ها باید تامین می‌کردند که با بانک‌های مربوطه به ویژه رئیس بانک ملی صحبت شد و قول دادند که تامین اعتبار ۳۳۰ میلیارد تومان انجام تا کار جاده به نتیجه برسد.

وحیدی در خصوص یکی از پل‌های شهرستان پلدختر که مشکلاتی برای اهالی روستا ایجاد کرده بود و باید این پل بازسازی می‌شد، گفت: قرار شد استاندار لرستان از منابع در اختیار، کار بازسازی این پل را آغاز کنند تا در اسرع وقت منابع مورد نیاز را تامین کنیم.

وی در خصوص گلزار شهدا و امامزاده که در سیل آسیب دیده، بیان کرد: در گلزار شهدای معمولان باید تزریق بتن به بدنه انجام تا کار با استحکام بیشتری دنبال شود که مقرر شد این کار آغاز و از منابع در اختیار استفاده کنند تا منابع بیشتری تزریق شود.

ایجاد صنایع تبدیلی برای انجیرستان پلدختر

وزیر کشور در خصوص بازدید از منطقه انجیرستان پلدختر گفت: این منطقه ۱۲۰۰ هکتار است و بسیار ارزشمند است و، چون مدت ماندگاری انجیر در این منطقه بیش از یک هفته نیست ضرورت دارد که یک صنایع تبدیلی برای این محل احداث تا مردم با فراوری محصول انجیر و بتوانند راحت به بازار عرضه کنند که در این راستا قرار شد با سرمایه‌گذار صحبت شود تا برای ایجاد صنایع تبدیلی اقدامات لازم را انجام دهند.

وحیدی عنوان کرد: در منطقه شهری پلدختر، تعدادی از واحد‌های مسکونی مشکل دارند که اهالی درخواست امهال وام‌های بانکی را داشتند که باید با دوستان بانکی در این راستا صحبت کنیم.   منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: بنزین وزیر کشور پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمزه کازرونی مدیرعامل شرکت دانش بنیان فعال درزمینه تولید مواد نانو ساختار و  مستقر در پارک فناوری پردیس در خصوص فعالیت‌های این شرکت توضیح داد: حوزه فعالیت این شرکت در تولید کاتالیست‌ها و مواد نانوساختار است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده است. مأموریت شرکت، ورود در فناوری‌های سطح بالا در نانوفناوری است.

وی افزود: عمده محصولات تولیدی و فناوری‌های توسعه یافته در این شرکت دانش‌بنیان در اختیار چند شرکت محدود در جهان بوده که توسط متخصصان این شرکت بومی سازی شده است.

کازرونی نمونه‌هایی آورد و گفت: به عنوان نمونه در حوزه کاتالیست ها، این شرکت بر روی کاتالیست‌های ریفرمینگ نفتا فعالیت داشته است که در تولید بنزین کاربرد دارد.

کازرونی ادامه داد: از دیگر محصولات جدید این شرکت می‌توان به نانوافزودنی سوخت دیزل اشاره کرد که جزو آخرین فناوری‌های افزودنی سوخت می‌باشد و در اختیار یک شرکت آمریکایی بوده است که در داخل بومی سازی شده است.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، در پایان از تولید لیسانس بر اساس فناوری ODH خبر داد و گفت: این لیسانس برای اولین بار در دنیا توسط این شرکت ایجاد شده و برنامه ریزی جهت توسعه فناوری آن در مقیاس صنعتی در حال اجرا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس