Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، عبدالرضا دهرویه در نشست هم‌اندیشی مدیرکل و معاونان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان و مدیرکل و معاونان صداوسیمای مرکز سمنان در محل هتل ساران شهمیرزاد افزود: «صداوسیمای مرکز سمنان با ظرفیت و توان بالا و با بهره‌گیری از برنامه‌های مستمر روزانه در بخش‌های سیما و صدا، زمینه معرفی هر چه بیشتر استان سمنان و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

سرپرست صداوسیمای مرکز سمنان گفت: «گردشگری پس از خودروسازی، بزرگ‌ترین صنعت پربازده دنیاست که در زمینه کارآفرینی، اشتغال‌زایی، امیدآفرینی و رشد و توسعه استان نقش مؤثری دارد.»

دهرویه ضمن قدردانی از برگزاری این نشست مشترک، افزود: «تعامل، نقش مؤثری در معرفی ظرفیت‌های استان سمنان دارد.»

او، هویت محوری و عدالت‌گستری را رویکرد سازمان صداوسیما عنوان کرد و گفت: «اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان می‌تواند نقش مؤثری در هویت بخشی، معرفی میراث ملموس و ناملموس و ... داشته باشد.»

دهرویه با بیان اینکه جاذبه‌های استان سمنان کم‌نظیر است، ادامه داد: «نگاه مردم جهان و ایران باید نسبت به استان تغییر کند و استان به‌عنوان مقصد سفر شناخته شود.»

او گفت: «رسانه‌ها نقش مؤثری در تغییر نگاه مردم هر منطقه دارند و برند و نشان‌گذاری در این زمینه اثرگذار است.»

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای مرکز سمنان نیز گفت: «سهم بالایی از برنامه‌های سیما و صدای مرکز سمنان به گردشگری اختصاص دارد.»

محمدرضا عبدوس افزود: «در بخش سیمای سمنان در تمام حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مستندهای فاخر تهیه شده است.»

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیمای مرکز سمنان از جمله این مستندها را بازار دامغان، تپه‌حصار، تاریخانه، مسجد جامع فرومد، مساجد امام و جامع سمنان، بازار سمنان و ... عنوان کرد و گفت: «مستندهای دروازه بهشت، مجموعه تاریخی بسطام، شهر صد دری، دیباج و ... نیز در حال تولید است.»

او ادامه داد: «گردشگری به‌عنوان یک اولویت در رسانه استانی مورد توجه بوده و خواهد بود.»

معاون صدای صداوسیمای مرکز سمنان نیز گفت: «16 ویژه برنامه نوروزی صبح و عصر از 27 اسفندماه 1400 تا 13 فرودین‌ماه 1401 از رادیو سمنان پخش می‌شود.»

مجید مجرد افزود: «برنامه "شب‌های نقره‌ای" نیز هر شب با گویش‌ها و لهجه‌های مختلف استان از ساعت 21.30 تا 22.30 پخش می‌شود و به شهرستان‌های استان اختصاص دارد.»

معاون صدای صداوسیمای مرکز سمنان گفت: «این برنامه بالای 57 درصد شنونده دارد و از برنامه‌های پرشنونده صدای مرکز سمنان است.»

او با اشاره به اینکه تا کنون مستندهای رادیویی برای معرفی مفاخر استان تهیه شده است، اضافه کرد: «تولید این مستندها و برنامه‌های معرفی جاذبه‌های استان ادامه دارد.»

معاون سیمای صداوسیمای مرکز سمنان نیز با اشاره به تولیدات و برنامه‌های سیمای سمنان در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «مستندهای نوار فیروزه‌ای، مشاهیر قومس، کوهستان شرقی، عطری بر خاک و ... تا کنون در این حوزه‌ها تولید شده است.»

احمدرضا کاشفی افزود: «مستندهای متعدد دیگری نیز در دست تولید است و در ایام نوروز نیز برنامه‌های زنده مسابقه شبانه با محوریت میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اجرا می‌شود.»

شهاب سلیمانی معاون خبر صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این نشست، با اشاره به اینکه بخش‌های خبری سیمای مرکز سمنان در ساعات 16.45، 20 و 23 پخش می‌شود، از همکاری مدیرکل و روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان در همکاری و ارائه سوژه‌های خبری قدردانی کرد.

48

کد خبر 1610202

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان صدا و سیما استان سمنان گردشگری و صنایع دستی میراث فرهنگی استان سمنان نقش مؤثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه همکاری طالبان و ترکیه

به نقل از خبرگزاری باختر، حافظ ضیا احمد تکل معاون سخنگوی وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در این دیدار درباره روابط دوجانبه، اقدامات مثبت اخیر در افغانستان و سفر هیات‌های بلندپایه سیاسی و اقتصادی بسیاری از کشور‌ها به افغانستان گفتگو شده است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،مولوی امیرخان متقی سرپرست وزارت امور خارجه حکومت سرپرست طالبان در این دیدار، موضع تجاری ترکیه در برابر رژیم صهیونیستی را ستایش کرد و درباره آغاز تجارت با ترکیه از طریق راه لاجورد و برپایی نمایشگاه‌های مشترک در ترکیه و افغانستان با تلاش تجار هر دوکشور سخن گفت.

جنگ اونال کاردار سفارت ترکیه در افغانستان نیز گفت که آنان از پیشرفت‌های اخیر در افغانستان خرسند هستند و دوطرف باید برای گسترش روابط افغانستان و ترکیه به شکل مشترک تلاش کنند.

وی افزود که در روز‌های آتی پرواز‌های شرکت هواپیمایی «ترکیش ایرلاینز» به کابل آغاز می‌شود.

در این دیدار، دوطرف با اشاره به روابط «خوب و تاریخی» افغانستان و ترکیه، بر تلاش مشترک برای دستیابی به انتظارات دو کشور تاکید کرده اند.

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • سمنان در زمره استان‌های کم تورم کشور است
  • برنامه همکاری طالبان و ترکیه
  • روایت خبرنگار صداوسیمای لرستان از کوچ عشایر
  • خبر‌هایی از اجرای برنامه های بسیج سازندگی در میامی
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم