Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال میلان شب گذشته در بازی حساسش مقابل ناپولی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید تا دوباره صدرنشین سری آ شود.

زلاتان ایبراهموویچ ستاره سوئدی میلان بعد از 6 هفته دوری از میادین اکنون آماده بازی شد به همین خاطر ژیرو زننده گل پیروزی بخش روسونری در بازی با ناپولی باید با زلاتان رقابت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژیرو بعد از این بازی در مصاحبه با شبکه "DAZN " گفت: 3 امتیاز بازی با ناپولی ارزشمند بود چون با تیمی دیدار داشتیم که کاندیدای قهرمانی است. البته هنوز کارمان به پایان نرسیده و باید در بازی های پیش رو نیز برنده شویم.

وی افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و عزم و اراده کافی برای پیروزی داشتیم. در تمام دقایق بازی تمرکز کردیم تا در نهایت به پیروزی ارزشمندی دست پیدا کردیم. من اینجا هستم تا با میلان قهرمان سری آ شوم.

ژیرو درباره بازگشت زلاتان، گفت: زلاتان بعد از 6 هفته غیبت به میادین برگشته است. من درباره اینکه کدام یک از ما خط حمله را رهبری می کند، فکر نمی کنم. وظیفه من به عنوان بازیکن در اینجا این است که به عنوان برادر بزرگتر برای بازیکنان جوان باشم. مهمترین چیز این است که ما وضعیت خود را بهتر کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: ژیرو زلاتان میلان قهرمانی میلان در سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دوشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز مهم و ارزشمند را به دست آورد.

لواندوفسکی ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از چهار گل تیمش را به ثمر برساند و نقش مهمی را در کسب این پیروزی ایفا کند که می‌تواند به بارسا در قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کند.

اما حالا رادیو کوپه خبر داده است که یکی از گل‌هایی که این ستاره لهستانی به ثمر رساند باعث ناراحتی فران تورس شده است. ظاهرا این بازیکن می‌خواست شخصا ضربه آزادی که به سود بارسلونا اعلام شده بود را به سمت دروازه حریف بزند اما لوا این اجازه را به او نداد.

پس از اینکه این توپ وارد دروازه شد، تورس در جشن و خوشحالی پس از گل بازیکنان بارسا شرکت نکرد و پس از پایان بازی هم بدون اینکه در زمین بماند مستقیما به سمت تونل‌های منتهی به رختکن رفت و به این شکل ناراحتی‌اش را ابراز کرد.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر