Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@02:05:50 GMT

پزشک قلابی با ۱۷ مدرک جعلی در استان البرز بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۷۸۰۲

پزشک قلابی با ۱۷ مدرک جعلی در استان البرز بازداشت شد

گروه استانها- رئیس پلیس آگاهی البرز از بازداشت شخصی با ۱۷ مدرک جعلی پزشکی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج، به نقل از پلیس،  سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با انجام اقدام اطلاعاتی از فعالیت شخصی در زمینه پزشکی  با صدور مدرک جعلی مطلع و بررسی موضوع در دستورکار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حذف ارز 4200 تومانی تأثیری در قیمت دارو و واکسن‌های دامپزشکی نخواهد داشتمشوق مجلس برای صادر‌کنندگان/ تعیین مجازات برای پزشکانی که از کارتخوان استفاده نکنندنظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر عرضه فرآورده‌های خام دامی تشدید می‌شود

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که این شخص با جعل مدرک پزشک زیبایی اقدام به دایر کردن مطب نموده و با جلب اهتمام شهروندان اقدام به ویزیت آن ها با مبلغ هنگفت می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به اینکه ماموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم ، با هماهنگی مقام قضایی متهم را بازدات و به پلیس آگاهی منتقل کردند ، تصریح کرد:  17مدرک پزشکی جعلی در مطب متهم کشف و  جعل مدرک پزشکی زیبایی برای خود و همدستش را تایید و اعتراف کرده است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار رضا زارعی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت‌ها تشکیل شد.

او تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگرد‌های خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

جانشین انتظامی استان همدان گفت: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان‌های همجوار انتقال می‌داده است.

سردار رضا زارعی افزود: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت‌ها می‌کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ گروه از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودرو‌های مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • بازداشت سازنده صفحه جعلی یک خواننده معروف در اینستاگرام
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران