Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: تصمیم برخی ادارات یا مطابق قانون نیست یا از هم افزایی لازم برخوردار نیست که چالش هایی را برای تولید کنندگان و کارآفرینان ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد رضا حدادزاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد صبح امروز در پنجاه و هشتمین جلسه ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد با اشاره به برگزاری مستمرجلسات این ستاد گفت: هدف این ستاد، هم افزایی بین دستگاه های دولتی در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی است چرا که تصمیم برخی ادارات یا مطابق قانون نیست یا از هم افزایی لازم برخوردار نیست که چالش هایی را برای تولید کنندگان و کارآفرینان ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صحن علنی ستاد با حضور همه دستگاه های نظارتی، موضوع و با محوریت قوه قضائیه تلاش می شود تا تصمیم گیری لازم با بیشتری هم افزایی در راستای حمایت از تولید شکل بگیرد.

حدادزاده تصریح کرد: مصوبات این ستاد در راستای حمایت از تولید، اشتغال و فعالیت های مشروع بخش خصوصی برابر با قانون می باشد که دستگاه های اجرایی از جمله بانک ها، شرکت شهرک های صنعتی و سایر دستگاه های اجرای مکلف به اجرا هستند.

وی با اشاره به ثبت 300 درخواست از طریق سایت حامی اظهار داشت: تمامی این پرونده ها ابتدا در کمیته های تخصصی با حضور دستگاه های اجرایی و نمایندگان بخش خصوصی مطرح، بررسی و کار کارشناسی شده و در نهایت مطابق دستورالعمل های ابلاغی در صحن ستاد مورد بررسی قرار می گیرد.

دبیر ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد گفت: تاکنون قریب به 70 درصد مصوبات این ستاد اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: بیشتر مشکلات مطرح شده در این ستاد در حوزه قراردادهای بانکی شامل دریافت و باز پرداخت تسهیلات که برخی از بانک ها مقررات بانک مرکزی را رعایت نمی کنند که در مصوبات ستاد بر رعایت ضوابط پولی و مالی بانک مرکزی با جدیت تاکید و پیگیری می شود.

حدادزاده گفت: مباحث واگذاری زمین، تخصیص آب، آلایندگی، دریافت مجوزها و ... از جمله مسائل مطرح شده در این ستاد است که برخی از آن موضع دستگاه های دولتی صحیح و در برخی اجحاف شده که در این جلسات مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با اشاره به برگزاری پنجاه و هشتمین جلسه ستاد اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه استان به میزبانی شهرستان مهریز افزود: در این جلسه  مشکلات 8 واحد تولیدی و صنعتی شهرستان مطرح و تصمیمات لازم جهت رفع آن اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد اجرایی قوه قضائیه استان یزد هم افزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان