Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان کردستان حاشیه‌هایی به دنبال داشت که انتقاد رئیس فدارسیون و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از عملکرد رئیس هیئت استانی این رشته ورزشی در نوع خود کم‌نظیر بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازسنندج، مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان کردستان ظهر امروز با حضور رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در حالی در اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد، که حواشی‌هایی به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو کاندیدا برای سکانداری این رشته ورزشی در استان ثبت‌نام کرده بودند؛ رئیس‌فدراسیون، مدیرکل ورزش و کاندیدای دومی از عملکرد رئیس هیئت این رشته که امروز مجدداً ابقا شد انتقاد داشتند اما باردیگر وی رأی گرفت.

حامد جولائی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، در این مجمع انتخاباتی با ابراز گله‌مندی از هیئت‌رئیسه ورزش سوارکاری کردستان خطاب به حاضرین مجمع اظهار داشت: رأی دادن به رئیس فعلی، انتخاب خودتان بوده و باید پاسخگوی بسیاری از مسائل سوارکاری نیز باشید، ما از هیئت خواسته‌هایی داریم که بسیاری از برنامه‌های فدراسیون و اداره ورزش و جوانان پیش نرفته است.

وی با بیان اینکه هیئت می‌تواند برنامه‌های خوبی در سطح استان برگزار کند، افزود: فعالیت 25 باشگاه سوارکاری در استان کردستان ظرفیت خوبی برای گسترش این رشته ورزشی است، وجود باشگاه شخصی می‌تواند در برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات قهرمانی کشوری نقش به‌سزایی داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: فقط با برگزاری انتخابات هئیت سوارکاری، کار جدی پیش نخواهد رفت، این مجمع بالاترین رکن تصمیم‌گیری برای هیئت سوارکاری استان کردستان است، باید رئیس مجمع را بازخواست و در صورت جواب ندادن هر وقت مجمع بخواهند رئیس‌هیئت را می توانید برکنار کنید.

وی با تأکید بر اینکه فعالان رشته سوارکاری باید از هیئت‌ بخواهند که اقدامات اساسی برای پیشرفت و توسعه این رشته انجام دهد، خاطرنشان کرد: سوارکاری در استان کردستان سرآمد بوده و افراد مخالف هیئت به همکاری هیئت بیایند، در مقابل مخالفان خود گارد نگیرید برای توسعه سوارکاری همدیگر را کمک کنید.

جولائی با ادعای اینکه میزان اختصاص بودجه‌ دولتی به هیئت‌های ورزشی بسیار ناچیز است، گفت: باشگاه‌ها رکن اساسی توسعه سوارکاری است، می‌توانیم برای پیشرفت رشته سوارکاری از پتانسیل و ظرفیت باشگاه استفاده کنیم، اگر هئیتی با پول دولت بخواهد هیئت‌داری و ورزش را پیش ببرد، قطعاً نمی‌تواند چراکه اعتبارات دولت کم و باید به دنبال جذب اسپانسر باشند.

فیض‌‍‌الله پیری، رئیس هیئت سوارکاری استان کردستان نیز که نامزد انتخابات این مجمع نیز بود، اظهار داشت: از سه گزینه مهم در زندگیم از جمله ترس، قضاوت تاریخ و ارتفاع می‌ترسم چراکه نباید در جایی قرار بگیریم که صدای افتادن و کم‌کاری در حوزه مدیریت‌مان به جایی برسد.   

وی با بیان اینکه با اعتماد به نفس کامل، خلوص نیت و انرژی زیاد طبق 4 سال تجربه بار دیگر به مجمع هیئت آمده‌ام، گفت: در چهار سال گذشته از تمام وقت، زمان و سرمایه اجتماعی خود گذشته تا بتوانم هئیت سوار کاری استان کردستان را پیشرفت و توسعه بدهم.

رئیس هیئت سوارکاری استان کردستان خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته معرفی و شناخت اسب و ورزش استان کردستان، برگزاری جشنواره، برپایی کارگاه‌های آموزشی، و فعال کردن سوارکاری در 10شهرستان استان کردستان انجام شده است.

وی به برنامه‌های خود در هیئت سوارکاری استان برای چهار سال آینده اشاره کرد و افزود: استقرار مالی هیئت سوارکاری، جدیت و پیشرفت در ورزش سوارکاری، توسعه حرفه‌ای باشگاه‌ها، مشارکت بیشتر و ساختار هدفمند این هیئت را در برنامه‌های خود خواهم داشت.

پیری ابراز داشت: در صورت رأی آوردن یا نیاوردن انتخابات، سرباز این هیئت هستم و از هرگونه کمک و همکاری که برای توسعه هیئت سوارکاری استان لازم باشد دریغ نخواهم کرد و به دلیل علاقه وافر به ورزش سوارکاری تمام انرژی و وقت خود را برای مدیریت بهتر هئیت سواری خواهم گذاشت.

رئیس فدراسیون سوارکاری در سنندج: سرانه ملی این رشته ورزشی صفر است/ انتقاد از برچسب "لوکس" به سوارکاریخلیلی: در حال تدارک برای بازی‌های آسیایی 2022 هستیم/ امیدواریم با مصوبه «پیش‌بینی قانونمند مسابقات سوارکاری» موافقت شود

احمد عبداللهی، کاندیدای دوم مجمع هیئت سوارکاری استان کردستان نیز در این مجمع با انتقاد از عملکرد هیئت رئیسه سوارکاری سابق اظهار داشت: حدود 20سال در حوزه اسب و سوارکاری فعالیت دارم، مقوله ورزش سوارکاری  به صورت کامل در چند سال اخیر کمرنگ بوده و این در حالی‌ست که اسب و سوارکاری در میان مردم استان کردستان از جایگاه و محبوبیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: متأسفانه در حال حاضر شاهد عدم همکاری و همدلی در جامعه سوارکاری کردستان هستیم و این روند موجب ایجاد اختلاف و مشکلاتی در این هیئت استانی شده است که می‌طلبد در این زمینه نشست‌هایی برگزار و به یک همدلی برسیم.

عبداللهی به مشکلات حوزه هیئت سوارکاری کردستان اشاره کرد و گفت: نبود مدیریت علمی جهت اداره هیئت سوارکاری استان، عدم استاندارد واحد جهت فعالیت هیئت‌های شهرستانی و باشگاه‌های سوارکاری، نبود سیستم ارزیابی عملکرد و منسجم و هماهنگ جهت ارزیابی عملکرد شهرستان و باشگاه‌های سوار کاری در سطح استان، کمبود مربی، کمبود داوران خبره ورزش سوار کاری، کمبود برگزاری دوره‌های آموزشی با توجه به پتانسیل این استان، ضعف در اطلاع‌رسانی دقیق اطلاعیه‌های فدراسیون برای شرکت داوطلبان در مسابقات، عدم ارائه برنامه هیئت‌های شهرستانی، عدم همفکری و همکاری جامعه سوارکاری استان جهت برطرف کردن مشکلات سوار کاری در سطح استان از مهم‌ترین ضعف‌های این هیئت در کردستان است.

کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت سوارکاری استان کردستان با تأکید بر اینکه باید قرار دادهایی با معاونت آموزش منعقد و تدوین آموزش مدون ارتقای فنی برگزار شود، عنوان کرد: رشته سوارکاری در بخش استقامت در این زمینه موفق بوده و باید فعالیت‌های این رشته را بررسی و به آن توجه ویژه شود.

رئیس فدراسیون سوارکاری کشور نیز با انتقاد از عملکرد رئیس هیئت سوارکاری استان کردستان افزود: آموزش در رشته‌های مختلف این رشته کم و راضی‌کننده جامعه سوارکاری نیست، کمیته آموزش را فعال کنید، از بیست نمره 10 را به شما خواهم داد!

گفتنی است؛ در پایان رأی‌گیری، «فیض‌الله پیری» با 20 رأی از 24 رأی مأخوذه، به مدت چهار سال دیگر در سمت رئیس هیئت سوارکاری کردستان ابقاء شد.«احمد عبدالهی» دیگر نامزد احراز پست ریاست این رشته ورزشی در استان «4» رأی کسب کرد.

انتهای پیام/484/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاری استان کردستان رئیس هیئت سوارکاری سوارکاری کردستان رشته ورزشی رئیس فدراسیون ورزش سوارکاری ورزش و جوانان مدیرکل ورزش سوار کاری ورزش سوار چهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۷۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ