Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:07:54 GMT

امیر فرزاد اسماعیلی عزادار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۸۰۴۰

امیر فرزاد اسماعیلی عزادار شد

در پی در گذشت دختر امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی دستیار فرمانده کل آجا در امور پدافند هوایی پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری، این فرمانده ارتش عزادار شد.

به گزارش ایسنا،  در پی درگذشت فرزند امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی
دستیار فرمانده کل آجا در امور پدافند هوایی برخی از فرماندهان و مسوولان ارتش پیام تسلیت صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در پی درگذشت فرزند امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی در پیامی عنوان کرد :
همرزم ارجمند؛
امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی
دستیار محترم فرمانده کل آجا در امور پدافند هوایی
سلام علیکم؛
خبر درگذشت فرزند گرامیتان واصل و موجب تاثر و تالم خاطر گردید. اینجانب فقدان آن عزیز سفر کرده را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه ذات اقدس الهی برای آن مرحومه مغفوره، علو درجات و همنشینی با بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) و برای جنابعالی و سایر بازماندگان، صبر جزیل و اجر عظیم مسئلت می‌نمایم.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسنی خطاب به سرتیپ فرزاد اسماعیلی نوشت:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
برادر ارجمند امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی
دستیار ویژه فرمانده کل ارتش در امور پدافند هوایی
سلام علیکم؛
خبر درگذشت فرزند گرامیتان که طی سالهای گذشته با رنج بیماری همراه بود موجب تاثر و تالم خاطر گردید. اینجانب ضمن تسلیت به جنابعالی، همسر محترمه و آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان، امید است تا در سایه رحمت الهی در آرامش و آسایش سکنی گزینند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرزاد اسماعیلی دستیار امور پدافند هوایی درگذشت فرزند فرمانده کل امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان، در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر همطنانمان بکار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش امیر سرتیپ دوم سامانی فرمانده منطقه پدافند هوایی مرکزی در جمع فرماندهان این یگان پدافندی یا بیان اینکه همدلی، هم افزایی و همکاری آحاد نیروهای مسلح مثال زدنی است خاطرنشان کرد: انسجام و هم افزایی نیروهای مسلح موجب ارتقا امنیت پایدار می شود که قطعا وجود امنیت پایدار هم جز با تلاش شبانه روزی بدست نمی آید.

امیر سرتیپ دوم سامانی گفت: کارنامه ارتش در طرح های مردمیاری درخشان است و یقینا مجموعه ارتش علاوه بر صیانت از مرزهای کشورمان در بحران های طبیعی در کنار مردم ایستاده و تمامی بسترها را برای آسودگی خاطر هموطنان مان بکار می گیرد.

وی یکپارچگی نیروهای مسلح را موجب یاس و ناامیدی دشمن و تضمین کننده صلح و ثبات در منطقه دانست.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی خدمات رایگان پزشکی به مناطق کم برخوردار، کمک تجهیزاتی و امدادی در مواقع سیل و زلزله، اعزام گروه های جهادی، اهداء بسته های معیشتی به افراد تحت پوشش کمیته امداد را بخشی از فعالیت های ارزنده این یگان پدافندی دانست و افزود: ارتش فدایی ملت است و آسودگی خاطر هموطنان ایران اسلامی در اولویت است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • بازدید امیر الهامی از سایت پدافند هوایی شهید علایی گناباد
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد