Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک آینده با هدف ارائه خدمات کاربردی و تسهیل فعالیت‌های بانکی مشتریان حقوقی، نسبت به ارائه محصولی جدید با عنوان «تنخواه‌کارت»، اقدام کرده است.

به گزارش ایران اکونومیست، بانک آینده با هدف ارائه خدمات کاربردی و تسهیل فعالیت‌های بانکی مشتریان حقوقی، نسبت به ارائه محصولی جدید با عنوان «تنخواه‌کارت»، اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با استفاده از «تنخواه‌کارت» بانک آینده، یک حساب‌ قابلیت اتصال به کارت‌های متعدد را داشته و برای هر کارت، امکان شارژ با مبالغ مختلف، وجود دارد.
مالکیت و مدیریت کارت‌ها نیز کاملاً در اختیار شرکت خواهد بود.
مشتریان حقوقی می‌توانند برای انجام عملیات روزانه این کارت‌ها را به تنخواه‌داران سپرده و عملیات اخذ صورت‌حساب و شارژ و دشارژ تنخواه‌کارت خود را به‌سادگی مدیریت کنند.
علاوه بر این، تعیین سقف روزانه یا سقف کلی برای تراکنش‌های کارت و هم‌چنین فعال‌سازی رمز پویا در این کارت‌ها، امکان‌پذیر است.
شفافیت در عملیات تنخواه‌داری، عدم‌نیاز به استفاده از حساب‌ها و کارت‌های شخصی تنخواه‌داران، گزارش‌گیری صورت‌حساب تنخواه‌داران و کنترل بر تراکنش‌ها و مانده حساب از دیگر کارکردهای «تنخواه‌کارت» بانک آینده، به‌شمار می‌رود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مشتریان حقوقی تنخواه کارت بانک آینده کارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده

دریافت 7 MB کد خبر 6090785

دیگر خبرها

  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات ناگفته از سرقت بانک ملی توسط کاراگاه پرونده
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • جذب منابع پایدار با رویکرد حفظ و جذب مشتریان محقق می‌شود
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟