Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، حمید رضا اسکاش با اعلام این خبر افزود: به منظور آگاه سازی جوامع هدف از خطرات مین و مهمات عمل نکرده باقی مانده از جنگ و همچنین پیشگیری از ویروس کرونا طی هماهنگی به عمل آمده بین سازمان امداد و نجات، معاونت امور بین الملل و حقوق بشر دوستانه جمعیت هلال احمر، با همکاری دفتر کمیته بین المللی صلیب سرخ در تهران جمعاً تعداد ۸۵ هزار و ۹۰۵ قلم انواع محصولات آموزشی برای برگزاری دوره های آموزش خطرات مین و مواد منفجره نشده باقی مانده از جنگ شامل دفتر مشق و نقاشی، مداد رنگی، برنامه کلاسی، تقویم دیواری و پوستر برای گروه های سنی مختلف و همچنین ۱۴۶ هزار و ۹۸۸ قلم اقلام بهداشتی شامل ماسک بزرگسالان وکودکان، اسپری ضد عفونی کننده، شیلد صورت و نظایر آن از روز یکشنبه پانزدهم تا شانزدهم اسفند ماه جاری در محل صنایع نساجی هلال بسته بندی و بین ۶ استان هدف پروژه مین از جمله استان های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان، کرمانشاه، خوزستان و خراسان رضوی می باشد توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی های صورت گرفته و ادامه روند آموزش و توزیع این اقلام هر چه بیشتر نسبت به آگاه سازی جوامع هدف از خطرات مین و پیشگیری از ویروس کرونا را داشته باشیم.

برچسب‌ها انفجار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انفجار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر انفجار جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان