Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@13:22:19 GMT

دیدار امیر واحدی با فرمانده نیروی هوافضای سپاه

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۸۶۸۱

دیدار امیر واحدی با فرمانده نیروی هوافضای سپاه

امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز ولادت باسعادت سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) با سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد و با اهدای لوح یادبودی، فرارسیدن این روز را وی و همرزمان غیورش تبریک و تهنیت گفت.

متن این لوح یادبود به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمندم سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده

فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

در روزی چنین خجسته و فرخ، که ملک زمین قدم گاه دردانه‌ای گردیده است که سرشت و سرنوشت آزادگان جهان در حماسه ماندگار حسینی‌اش در نیم‌روز خونین عاشورا رقم خورده، شادباش برادرانه خود و همکاران شریفم را به اعتبار و عزت پاسداریتان که از سرچشمه ارادت به سید و سالار شهیدان عالم امکان سیراب و به کیمیای پاکبازی تبدیل شده است، تقدیم می‌دارم؛ این تبریک خالصانه، مزیّن به مؤمنانه‌ترین درودها به ارواح مطهر شهیدانی است که در عرصه تقدیم بضاعت جان، گوش به فرمان حسین زمان خویش بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از درگاه خداوند متعال، در کنف عنایات منجی موعود، و تحت هدایت‌های سلاله‌ی پاک ایشان، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) برای آن برادر ارجمند و مجموعه همکارانتان سعادت و توفیق ایفای پیمان با شهیدان را مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ خلبان حمید واحدی

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه امیر واحدی فرمانده نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • امیر سرتیپ آشتیانی: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران وارد قزاقستان شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی