Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از بروز خسارت 20 میلیارد ریالی به شبکه های توزیع برق گیلان در پی وزش تند بادباد شدید در 72 ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان گفت: تغییر شرایط جوی و وزش باد گرم بسیار شدید که از ظهر پنجشنبه 12 اسفند 1400 با سرعت کم سابقه 54 تا 132 کیلومتر بر ساعت مناطق مختلف سراسر استان را درنوردید، موجب سقوط سقف بسیاری از ساختمانها، سقوط درختان از فواصل دور دست و همچنین افتادن اجسام خارجی بر روی شبکه های توزیع برق گیلان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تشکر از صبر و شکیبائی هم استانی های عزیز افزود: پس از وقوع این تند باد و طوفان  شدید بلافاصله عملیات اصلاح ، ترمیم و رفع ناپایداری شبکه ها و تاسیسات آسیب دیده آغاز و با اقدامات و عملیات ضربتی ،از طولانی شدن قطع برق شهروندان و مشترکین جلوگیری شد.

وی در ادامه افزود: باتوجه به تلاش نیروهای عملیاتی توزیع برق و با استفاده از ظرفیت پیمانکاران منطقه (جمعاً 84 اکیپ عملیاتی) ناپایداری های موصوف بطور کامل برطرف شده است .

محمد اسماعیل هنرمند اظهار داشت: تاکنون برآوردها حاکی از واردن آمدن خسارت 20 میلیارد ریالی به شبکه ها و تاسیسات توزیع برق گیلان است که امید است با جبران مبلغ مذکور از سوی مراجع ذی ربط، خدمت رسانی به مردم شریف استان دچار اختلال نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در انتها گفت: یکی از راههای بسیار آسان و سریع ارتباط مشترکین با شرکت توزیع برق در زمان بحران ، بهره مندی از سامانه جامع برق ایران (اپلیکیشن برق من) می باشد که مشترکین میتوانند از طریق سایت شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و یا کافه بازار آن را دریافت و نصب نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا برق وزش باد هیئت مدیره خدمت رسانی به مردم ایران استان گیلان توزیع برق استان گیلان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان توزیع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب

مدیرعامل شرکت گاز استان جنوبی گفت: با وجود سیلاب بی‌سابقه در استان و شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه، گاز هیچ کدام از مشترکین خانگی قطع نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران که منجر به بروز سیل شدید در برخی شهرستان‌های استان شد، خوشبختانه جریان گاز در استان پایدار است.

وی افزود: بارندگی بی‌سابقه در شهرستان زیرکوه موجب شکسته شدن سد خاکی روستای نوده در این شهرستان شد که با تصمیم به موقع کمیته مدیریت بحران قبل از شکسته شدن سد، دستور تخلیه این روستا صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پایداری شبکه گاز در استان گفت: در تمام استان شاهد بارندگی شدید و در شهرستان‌های قائنات، نهبندان، طبس و خوسف شاهد سیل بی‌سابقه بودیم که موجب تخریب برخی جاده‌های ارتباطی شد.

وی افزود: تمامی ادارات گاز شهرستان‌های استان قبل از وقوع سیل در آماده‌باش قرار گرفتند و خوشبختانه با هوشیاری و تلاش کارکنان گاز هیچ مشترکی در سیل اخیر استان قطع نشده است.

محمودی تصریح کرد: اقدامات پدافندی در زمینه جلوگیری از خسارات سیلاب به‌ ایستگاه‌های گاز و رصد تمامی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی به منطقه، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط گاز یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز (شماره 194) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • شروع طوفانی معاملات برق؛ جهش ۶۸۴ میلیارد ریالی در بورس انرژی
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد