Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملکی در نخستین همایش بازنشستگان جانباز صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از هم ترازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رفاهی خبرگزاری برنا؛ عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  اظهار کرد: خدا را شکر می کنم توفیق حاصل شد در کنار جانبازان صنعت فولاد باشم. جانباز احتیاجی به تجلیل ندارد و این همایش فرصتی است برای من و همکارانم به  زیارت شهدای زنده که جانبازان عزیز هستند کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در وزارت مردم ۴ برنامه سرلوحه قرار دادیم . ۴ محوری که محورهای اصلی زندگی مردم هستند. کار مردم‌ ، آتیه مردم ، رفاه مردم و اموال مردم که به امانت دست وزارت تعاون است که حدودا  ۶۰۰ شرکت تابع وزارت کار هستند.  

وی گفت: در حوزه اشتغال نظریه جدیدی داریم،نظریه ای که بر پایه اقتصاد مقاومتی است.در حوزه آتیه به‌خصوص  بازنشستگی رفع مسئله ناترازی است که باید رفع شود. در حوزه رفاه نیز طبق گفته رییس جمهور برای رفع مطلق فقر و همکاری سازمان های دیگر همچون هدفمندی یارانه ها فعالیت خواهیم کرد و در بحث موضوع انواع  نظام مدیریت یکپارچه را در نظر گرفته ایم.

وزیر کار گفت:۴ شهریور بعد از رای اعتماد به کابینه دولت ،رییس جمهور اولین جلسه هییات را برگزار کرد و تعهد گرفتند. در اولین جلسه هییات دولت رییس جمهور عهدنامه ۱۰ بندی رو از ما امضاء گرفتند و آن عهدنامه را خواندیم . در انتصابات باید  ۵ ویژگی همچون انقلابی بودن، کارآمد بودن، دست پاک بودن، فساد ستیز بودن و مردمی بودن.

وی گفت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد که خود از خانواده ایثارگران است جزو  مدیرانی است که  ۵ ویژگی را برای امانتداری مدیریتی که به دست گرفته است دارد

عامریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در جریان برگزاری این همایش اظهار کرد: با تشکر از جانبازان صنعت فولاد که از شهرهای دور و نزدیک تشریف آوردند.‌ عده ای در عرصه تولید حضور پیدا کردند و در عرصه دیگر به جنگ با دشمن متخاصم پرداختند و ایثار کردند.

وی افزود: رهبری فرمودند جنگ جنگ اقتصادی است و بحث معیشت خیلی مهم هست . این موضوع به گردن ما هست که در این میدان به عنوان صندوق بازنشستگی  به بازنشستگان محترم فولاد خدمت برسانیم .

عامریان گفت: در صنعت فولاد ما ۳۵۰۰ جانباز از ۸۵ هزار بازنشسته داریم که  گویایی ابن است که مردان این صنعت در همه مراحل برای حفظ و دفاع از این خاک  حضور داشتند.

وی ادامه داد:انتظاراتی که بازنشستگان  از دولت مردمی به نمایندگی به ما می رسد و ما امیدواریم نماینده خوبی برای بازنشستگان باشیم . مردم دوست دارند با یک صندوق انقلابی مواحه باشند .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: صندوق وضعیت و ظرفیت خوبی دارد . معادن و مجموعه اقتصادی خوبی دارد.ولی متاسفانه مدیریت خوبی نداشته است . متاسفانه ازهمه شرکت ها ۲ شرکت فعال است و بقیه زیانده هستند. قول می دهیم که در یک سال مابقی شرکت ها را به سود دهی برسانیم.

وی گفت: در خصوص همسان سازی حقوق به یک جمع‌بندی خوبی رسیدیم . قبلا اشتباه شده بود اما به زودی مشکلات برطرف می شود و در حقوق شما اعمال می شود.

عامریان به بحث درمان و امکانات رفاهی نیز اشاره کرد و گفت: آسایش و آرامش را برای بازنشستگان عزیز داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کار و رفاه شکر صنعت فولاد جانبازان وزارت تعاون اشتغال اقتصاد مقاومتی بازنشستگی رییس جمهور فقر هدفمندی یارانه دولت فولاد خانواده صنعت جنگ مردان حقوق مشکلات درمان بازنشستگان همسان سازی صندوق بازنشستگی رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستادهای جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

کد خبر 6087204

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • مخبر: دستگاه‌های ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور رخ ندهد
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد