Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدا و صبر و ایثار جانبازان در اوج عزت و اقتدار است.

در راستای طرح علمداران حماسه، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، معاون سیاسی استاندار، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندار بویراحمد با سه نفر از جانبازان ۷۰ درصد دیدار به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله سید نصیر حسینی در این دیدارها اظهار کرد: امروز و در قالب طرح علمداران حماسه بنا به دستور مقام معظم رهبری به دیدار جانبازان هشت سال دفاع مقدس آمدیم تا ضمن دیدار، سلام ویژه مقام معظم رهبری را ابلاغ کنیم.

وی جانبازان را شهیدان زنده نامید و افزود: جانبازان، انسان هایی هستند که در سخت ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت کردند. ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می کنیم.

آیت‌الله حسینی گفت: امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت‌ها و خون شهدا و صبر و ایثار جانبازان در اوج عزت و اقتدار است.

وی بیان کرد: همسران جانبازان زینب گونه از جانبازان پرستاری می کنند و رشادت و پرستاری همسران جانباز کمتر از رشادت و ایثارگری جانبازان نیست؛ این زنان ایثارگر، مجاهد در راه خدا هستند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: جانبازان و ایثارگران ارزنده ترین و گرانقدرترین یادگاران دوران حماسه و نماد افتخار و شجاعت هستند، سمبل عینی ایثار و شهادت و اسناد تمام عیار روحیه مقاومت و صبر انقلاب در درون جامعه هستند. جانبازان، ارزش ها و آرمان های ملت و شعارهای حیات بخش یک جامعه را بر سر دست گرفتند و مروج فرهنگ ایثارگری شدند.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران میسر شد عنوان کرد: جانبازان مدافعان کشور و انقلاب و حقیقتا پشتوانه‌های محکم نظام هستند و به همین خاطر برگردن همه ما حق دارند چرا که جانبازان سرمایه های ارزشمند نظام هستند.


آیت‌الله حسینی اظهار کرد: جانبازان انقلاب و دفاع مقدس شهدای زنده هستند و تکریم و تجلیل از آنها تکریم ارزشها است و وظیفه ما قدردانی و سپاس از این عزیزان است.

به گزارش ایسنا وی افزود: جانبازان و ایثارگران برای دفاع از کشور و ارزش های اسلامی و انقلابی از سلامت جسم خود گذشتند و دفاع از حریم ولایت فقیه را برخواسته خود مقدم دانستند که این تفکر باید به عنوان الگوی ارزشی حراست شود و در لایه های مختلف جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كهگيلويه و بويراحمد استانی فرهنگی یاسوج بنیاد شهید و امور ایثارگران نماينده ولي فقيه در استان جانبازان کهگیلویه و بویراحمد اسلامی به برکت خون شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت

به گزارش جام جم آنلاین،آیت الله سید نصیر رئیسی در اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: شهدا جان خود را برای حفاظت از جان، مال و خاک نثار کردند تا امروز امنیتی مثال زدنی بر این مرز و بوم حاکم شود و آنها به ما آموختند که چگونه راه عزت و افتخار را در پیش گیریم .  وی با بیان اینکه امروز صدای انقلاب و صدای شهیدان در دانشگاه‌های امریکا به گوش می‌رسد، افزود: مجریان و تریبون های امریکا می‌گوید دانشجویان دانشگاه‌های امریکا شعار اسلام، عدالت، عزت و اخلاق سر می‌دهند.  امام جمعه یاسوج ادامه داد: دیروز فریاد رهایی قدس و مرگ بر استکبار سردادیم اما امروز به برکت مقاومت شهیدان امروز همه شعار‌های که انقلاب داد در تمام کشور‌های جهان از زبان انسان‌های آزاده طنین‌انداز است. نماینده ولی فقیه در استان گفت: هر صدایی ک راه شهیدان را به فراموشی بسپارد صدای شیطان است. هر قلمی، هر بیانی و هر اندیشه‌ای که مردم را به ولنگاری دعوت کند صدای شیطان است و پرچم اسلام به زودی در سراسر جهان برافراشته خواهد شد.  نماینده ولی فقیه در استان احداث سد آبریز را مطالبه مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان کهگیلویه دانست و تاکید کرد: از دولت انقلابی رئیسی انتظار می رود به این مطالبه مردم توجه ویژه داشته باشد تا مردم این شهرستان بتوانند برای خود شغل پایدار ایجاد کنند چرا که احداث سد آبریز انقلابی در کشاورزی کهگیلویه ایجاد می کند. 

دیگر خبرها

  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد