Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله دوم لیگ برتر آبهای آرام در بخش زنان و مردان از صبح امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.

تیم‌های صنایع هرمزگان، بحر و بر گستر، اطلس تجارت، میداف و مقاومت در بخش بانوان و باشگاه‌های ملوان نداجا، دانشگاه آزاد، مقاومت، عقاب میداف و اطلس تجارت در بخش مردان لیگ برتر آبهای آرام حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در بخش زنان در مواد کایاک یکنفره ۳۰۰متر، کایاک دونفره ۳۰۰متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۳۰۰متر، کانوی دونفره ۳۰۰متر، کانوی یکنفره ۲۰۰متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی و در بخش آقایان در مواد کایاک چهارنفره ۵۰۰متر، کایاک دونفره ۵۰۰ متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کایاک یکنفره ۵۰۰ متر، کانوی دونفره ۵۰۰متر، کانوی یکفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۵۰۰ متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی انجام شد.

بر این اساس پس از انجام مسابقات مرحله دوم در بخش زنان بحر و بر گستر با ۱۳۳ امتیاز صدرنشین شد. صنایع هرمزگان با ۱۲۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف با ۹۵ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

در بخش مردان نیز دانشگاه آزاد با ۱۵۷ امتیاز قهرمان نیم‌فصل شد. ملوان نداجا با ۱۵۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مقاومت با ۱۱۳ امتیاز رده سوم را از آن خود کرد.

برچسب‌ها تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی علیرضا سهرابیان کایاک یکنفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۸۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پس از اینکه سازمان لیگ برنامه ۴ هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد، باشگاه استقلال مطلبی را روی خروجی سایت قرار داد و به شدت نسبت به اینکه مسابقه پایانی این تیم در فصل جاری مقابل پیکان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، اعتراض کرد.

آن‌ها تاکید دارند اگر استقلال در هفته پایانی پیکارهای لیگ برتر قهرمان شود، حق مسلم هوادارانش است که در جشن حضور داشته باشند. البته این خبر خیلی زود از روی خروجی کانال باشگاه استقلال حذف شد و بحث‌های بسیار زیادی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت.

از قرار معلوم استقلالی‌ها همچنان به طور جدی اعتراض خودشان را دارند و قضیه را پیگیری هم می‌کنند اما دلیل حذف خبر مذکور آن بود که از طرف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به آن‌ها گفتند وقتی قضیه را در قالب یک نامه اداری خصوصی مطرح کرده‌اند، دلیلی برای رسانه‌ای کردن آن وجود ندارد و اگر این مطلب روی خروجی کانال باقی بماند، به چشم بیانیه نگریسته خواهد شد و فدراسیون بر اساس قانون استقلال را ۲ میلیارد تومان جریمه می‌کند.

کد خبر 848161 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • فوری؛ سهمیه ایران در لیگ نخبگان مشخص شد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد