Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@14:56:40 GMT

میراسماعیلی: رأی تعلیق دائم جودوی ایران شکسته شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۹۰۶۲

میراسماعیلی: رأی تعلیق دائم جودوی ایران شکسته شد

آفتاب‌‌نیوز :

میراسماعیلی اضافه کرد: قبل‌تر یک پیش‌شرط برای ما طرح کرده بودند که اگر جودوکاران ایرانی با حریفان رژیم اشغالگر قدس روی تاتمی مبارزه کنند، تعلیق از بین می‌رود که این رأی را هیچ‌گاه نپذیرفته و از مسیر قانونی اقدام کردیم.

میراسماعیلی با اشاره به شکایت دوباره فدراسیون و تمدید مجدد رأی دادگاه ورزش ادامه داد: آن‌ها به فدراسیون ایمیل زدند که این رأی به خاطر حساسیت و ویژه بودن پرونده برای داوران دادگاه تمدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از حضور تیم جودوی ایران در بازی‌های آسیایی خبر داد و تصریح کرد: تیم ایران با همین شرایط تعلیق در رقابت‌های آسیایی حاضر خواهد شد؛ بنابراین توطئه دشمنان در منزوی کردن جودوی ایران به سنگ خورد و این ثمره مقاومت همه ورزشکاران این رشته در کشور است.

بزرگ‌ترین آکادمی جودو سال آینده افتتاح می‌شود
رئیس فدرلاسیون از برگزاری سوپر لیگ و لیگ امید‌های جودوی کشور در سال آینده خبر داد و گفت: همچنین در نیمه نخست سال ۱۴۰۱ بزرگ‌ترین آکادمی جودوی کشور را در ۲ فاز افتتاح می‌کنیم که فاز نخست آن تا نیمه فروردین‌ماه آینده و فاز دوم هم قبل از پاییز سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد.

میراسماعیلی با بیان اینکه با وجود تعلیق جودو از بحران‌ها عبور کردیم، افزود: در کنار پیگیری حقوقی امور فدراسیون را راکد نکردیم؛ به طوری که امروز با وجود تعلیق و پاندمی کرونا جمعیت جودوکاران ما ۶۳ درصد افزایش داشته و اکنون ۸۰ هزار جودوکار جوان و نوجوان در اردو‌ها داریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آرش میراسماعیلی فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد

فروش سینمای ایران از اول تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به بیش از ۴۴ میلیارد و ۷۸۳ میلیون تومان رسید و سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت رکورد تازه‌ای به ثبت رساند.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روز‌های پنجشنبه، ششم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۱ میلیارد تومان و جمعه هفتم اردیبهشت با فروش بیش از ۱۳ میلیارد تومان، پرفروش‌ترین روز‌های سینمایی هفته گذشته بودند که این ارقام خبر از ثبت رکوردی تازه برای فروش روزانه سینمای ایران می‌دهند.

همچنین سه‌شنبه چهارم اردیبهشت با ۱۹۰ هزار و ۶۰۸ نفر، بیشترین تعداد بیننده هفته گذشته را داشت.

فیلم‌های سینمایی «مست عشق» با فروش بیش از ۱۵ میلیارد و ۲۸۲ میلیون تومان، «تمساح خونی» با فروش بیش از ۱۱ میلیارد و ۵۵۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۲ میلیون تومان و «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از یک میلیارد و ۴۲ میلیون تومان به ترتیب، فروش‌های میلیاردی و رتبه‌های اول تا ششم جدول فروش هفته گذشته را به خود اختصاص دادند.

 

فیلم‌های سینمایی «آپاراتچی» با فروش بیش از ۴۹۵ میلیون تومان، «نوروز» با فروش بیش از ۳۳۱ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۸۶ میلیون تومان و «روشن» با فروش بیش از ۵ میلیون تومان در رتبه‌های هفتم تا دهم جدول فروش هفته اول اردیبهشت قرار گرفتند.

 

دیگر خبرها

  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • حمایت الجزایر از طرح عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم