Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز دوشنبه، ۱۶ اسفندماه و در سومین روز کاری بازار سرمایه شاخص کل به رشد خود ادامه داد و با ۲۰ هزار و ۳۲۴ واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۴۲ هزار واحدی آرام گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امروز ۱۶ اسفندماه و در سومین روز کاری بازار سرمایه شاخص کل به رشد خود ادامه داد و با ۲۰ هزار و ۳۲۴ واحد افزایش، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۳۴۲ هزار واحدی آرام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در روز جاری در (بورس و فرابورس) بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۴۸ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹۶هزار و ۹۴۸ میلیارد ریال و در بیش از ۸۱۰هزار و ۳۸۹ نوبت معامله شد.

امروز شاخص هم‌وزن با ۲ هزار و ۸۴۴ واحد افزایش به ۳۴۱ هزار و ۵۱۵ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۷۷۹ واحد رشد به ۲۱۳‌هزار و ۶۶۹ واحد رسید و شاخص بازار اول، ۱۸ هزار و ۴۱۲ واحد و شاخص بازار دوم، ۳۰ هزار و سه واحد افزایش داشتند و در این روز میزان ورود پول توسط حقیقی ها به ۴۶ میلیارد تومان رسید.

در ادامه امروز بورس بیش از ۹ میلیارد و ۵۱۶ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۶۶ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال و در ۵۶۸ هزار و ۱۵۳ نوبت دست‌به‌دست  شد.

نمادهای «کگل»، «پارسان» و «تاپیکو» بیشترین تأثیر را در رشد شاخص کل داشتند. در مقابل نمادهای «شستا»، «حکشتی» و «خودرو» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشتند. 

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۳۰۶ واحد افزایش داشت و به ۱۸ هزار و ۹۸ واحد رسید و در این بازار پنج میلیارد و ۱۳۲ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۳۰ هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال دادو ستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۲۴۲ هزار و ۲۳۶ نوبت بود.

در فرابورس نیز نمادهای «آریا»، «زاگرس» و «خدیزل» بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند و «غصینو»، «شکام» و «غویتا» بیشترین تأثیر کاهنده را بر شاخص داشتند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: بیشترین تأثیر واحد افزایش شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با کاهش ۷ هزار و ۶۴۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۴۵۰ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۲ هزار و ۷۶۱ واحد افت، به ۷۴۱ هزار و ۳۴۴ واحد و شاخص قیمت با یک هزار و ۵۴۵ واحد کاهش به ۴۱۴ هزار و ۷۹۵ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۶ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۳۵ هزار میلیارد ریال رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفت پله قرمز بورس
  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ۲۹۶ میلیارد تومان نقدینگی از بازار سهام خارج شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • خروج نقدینگی از بازار سرمایه ادامه‌دار شد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس