Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@03:19:11 GMT

جدیدترین تصاویر سه بعدی از گوشی پیکسل ۷ پرو

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۹۰۶۶

جدیدترین تصاویر سه بعدی از گوشی پیکسل ۷ پرو

فرارو- در حالی که هنوز چند ماه به عرضه گوشی پیکسل ۷ پرو باقی مانده است، چند رندر سه بعدی ازین دستگاه منتشر شده که طراحی آن را به ما نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، مجموعه جدیدی از رندر‌های سه بعدی دیدگاه جدیدی درباره طراحی Pixel 7 Pro به ما می‌دهد. همچنین برخی مشخصات این دستگاه منتشر شده است. برای مثال، شایعه شده است که سری پیکسل ۷ از نسل دوم تراشه Tensor قدرت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد زمان عرضه هم انتظار می‌رود که سری گوگل پیکسل ۷ در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ (پاییز ۱۴۰۱) عرضه شود.

تا عرضه گوشی‌های پرچمدار سری جدید گوگل هنوز چند ماه باقی مانده است، اما اخبار مربوط به طراحی و مشخصات سری پیکسل ۷ بار‌ها در قالب گزارش‌ها و شایعه‌ها منتشر شده است. هفته گذشته، رندر‌های پیکسل ۷ پرو را دیدیم که در آن پرچمدار آینده پیکسل را از هر زاویه به نمایش گذاشتیم.

اکنون یک از افشاگران دنیای فناوری با نام مستعار LetsGoDigital با همکاری Technizo Concept، رندر‌های سه بعدی را برای Pixel 7 Pro ایجاد کرده است. همچنین یک ویدیو با عنوان «اولین نگاه برای معرفی گوگل پیکسل ۷ پرو» نیز در کنار رندر‌های Pixel 7 Pro منتشر شده است.


ویدیوی مفهومی سه بعدی بر اساس رندر‌های Pixel 7 Pro CAD است که توسط Steve Hemmerstoffer با نام مستعار OnLeaks به اشتراک گذاشته شده است. با توجه به رندرها، انتظار می‌رود سری پیکسل ۷ با طراحی مشابه مدل قبلی خود عرضه شود و گوگل قصد ندارد زیاد وقت خودش را صرف تغییرات جدید بنماید. تنها تغییراتی جزئی در ماژول دوربین این دستگاه جدید دیده می‌شود. رنگ‌های این مدل جدید نیز همان دو رنگ سابق خواهد بود.

چنان که تصاویر به ما نشان می‌دهد نحوه قرارگیری دوربین‌های سه‌گانه گوگل پیکسل ۷ و ۷ پرو با مدل قبلی، یعنی گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو متفاوت خواهد بود. رندر‌های جدید مدل پرو و رندر‌هایی که قبلاً فاش شده بود، دو بریدگی متفاوت در پنل پشتی را نشان می‌دهند. یکی از این بریدگی‌ها که در سمت چپ قرار می‌گیرد برای دوربین اصلی و دوربین فوق عریض است و دیگری برای دوربین پریسکوپ.


به جز طراحی، برخی از مشخصات دستگاه نیز تاکنون افشا شده است، اما در مجموع، اطلاعات زیادی در مورد سری پیکسل ۷ وجود ندارد. با توجه به جزئیات اندکی که در مورد پرچمداران آینده گوگل در چند سال اخیر افشا شده است، انتظار می‌رود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ یا ۶.۸ اینچی OLED خمیده با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز باشد.

پیکسل ۷ پرو نیز مانند مدل قبلی خود دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. علاوه بر این، ممکن است این گوشی با نسل دوم تراشه Tensor همراه با مودم ۵۳۰۰ اگزینوس سامسونگ عرضه شود.

دوربین‌های پنل پشتی این دستگاه احتمالا شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و لنز پریسکوپ ۱۲ مگاپیکسلی باشد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین احتمالا این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی خواهد گرفت.

بر اساس گزارش وبسایت 9to5Google که همیشه اخبار مربوط به گوگل را منتشر می‌کند، یک تراشه Tensor با شماره مدل GS201 که با نام "Cloudripper" نیز شناخته می‌شود، در حال آزمایش است و احتمالا در سری پیکسل ۷ به کار خواهد رفت. در همین حال، گمان می‌رود پیکسل ۷ و ۷ پرو آینده با نام‌های مستعار چیتا و پلنگ معرفی شوند.

منبع: 91mobiles

منبع: فرارو

کلیدواژه: سری پیکسل ۷ پیکسل ۷ پرو گوگل پیکسل منتشر شده سه بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مک رومرز، با توجه به تلحیل لینک های پروفایل لینکدین که توسط نشریه فایننشال تایمز انجام شده، اپل از سال 2018 میلادی حداقل 36 متخصص گوگل را استخدام کرده است. در آن زمان اپل جان جیان آندرئارا به عنوان مدیر ارشد اجرایی هوش مصنوعی خود استخدام کرده بود.

تیم اصلی هوش مصنوعی اپل در کالیفرنیا و سیاتل فعالیت می کنند اما این شرکت اخیرا دفاتر مختص هوش مصنوعی خود را در زوریخ واقع در سوییس گسترش داده است.

کارشناسان معتقدند ادغام استارت آپ های محلی هوش مصنوعی FaceShift و Fashwell در اپل نیز براساس تصمیم ساخت یک آزمایشگاه تحقیقاتی مخفی به نام Vision Lab درهمین شهر است.

طبق گزارش نشریه مزبور، کارمندان این آزمایشگاه درباره فناوری زیربنایی تحقیق می کنند که چت جی پی تی اوپن ای و محصولات مشابه مبتنی بر مدل های زبانی بزرگ را فعال می کند. تمرکز آنها روی طراحی مدل های هوش مصنوعی پیشرفته تری است که داده های ورودی متنی و تصویری را به کار می گیرد تا به سوالات پاسخ دهد.

این گزارش حاکی از آن است که فعالیت اخیر اپل روی مدل های بزرگ زبانی نتیجه طبیعی تحقیق این شرکت روی دستیار هوشمند سیری در دهه گذشته است. در بخشی از متن گزارش آمده است: این شرکت از مدت ها قبل از پتانسل شبکه های عصبی( نوعی هوش مصنوعی که با الهام از کنش و واکنش اعصاب مغز انسان ساخته شده )و فناوری که به توسعه محصولاتی مانند چت جی پی تی منجر می شود، آگاه بوده است.

در حال حاضر گروه برتر هوش مصنوعی اپل از برخی پرسنل سابق گوگل از جمله جیان آندرئا، مدیر سابق گوگل برین که اکنون بخشی از دیپ مایند است، سامی بنجیو مدیر ارشد هوش مصنوعی اپل که قبلا یک محقق ارشد در گوگل بود، تشکیل شده است.

کد خبر 6093263

دیگر خبرها

  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • عکس| جدیدترین تصویر از سیدجواد هاشمی در کنار نوه‌اش
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد