Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:34:46 GMT

از خانواده شهدا و جانبازان دادستانی کل تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۹۰۸۵

از خانواده شهدا و جانبازان دادستانی کل تجلیل شد

به مناسبت فرا رسیدن فرخنده سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دادستان کل کشور از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا دادستانی کل تقدیر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، به مناسبت فرا رسیدن فرخنده سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دادستان کل کشور از ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهدا دادستانی کل تقدیر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم دادستان کل کشور با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز اظهار کرد: جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا نمونه های واقعی ایثار و فداکاری هستند.

وی گفت: حضرت عباس علیه السلام در بین اهل بیت (ع) از جایگاه والایی برخوردار هستند و ایشان را میتوان یک ولایتمدار واقعی معرفی کرد که با جان خود از حریم ولایت دفاع نمود.

دادستان کل کشور اظهار کرد: خوشا به حال شما عزیزان که میلاد چنین شخصیت وارسته ای را به روز جانباز مزین کرده و شما به خود ببالید که جانباز و ایثارگر در راه اسلام هستید. خوشا بحال خانواده شهدا که عزیزشان در راه اسلام به شهادت رسید و اگرچه اکنون شهید را در کنار خود نمی بینند اما راهشان را با شدت و همت بیشتری طی می نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: اگر به مسائل واقع بینانه بنگریم می بینیم که واقعا اگر شهدا و جانبازان نبودند کشور به موفقیت های کنونی دست نمی یافت و باید اینگونه عنوان کرد که همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده شهدا و جانبازان حجت الاسلام و المسلمين منتظري دادستان کل کشور خانواده شهدا دادستانی کل روز جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا