Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌اله علی‌عسگریان، کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر ورود سامانه بارش‌زا به استان و فعالیت آن تا اوایل سه شنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به‌صورت  نیمه ابری تا  ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش برف و باران به ویژه در مناطق غربی و شمالی استان و در مناطق مستعد همراه با رعدوبرق و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌عسگریان بیان کرد: از فردا پدیده غالب در سطح استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید که روز پنجشنبه و جمعه به اوج خود می‌رسد و وقوع طوفان لحظه‌ای در بیشتر نقاط استان دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه دمای  هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان ۲ تا ۴ درجه  کاهش خواهد داشت، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان ۱۴ و کمینه فردا ۶ درجه سانتی‌گراد و بوئین و میاندشت و فریدون‍شهر با صفر درجه و چوپانان با ۲۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیا/۶۳۱۰۱/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیش بینی وزش باد شدید برای اصفهان وقوع طوفان لحظه ای در اصفهان فعالیت سامانه بارش زا پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای الخلیج الآن، در پی بارش شدید باران در شهر مدینه منوره، سیل در برخی از نقاط این شهر جاری شده است.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودروها است.

سازمان هواشناسی عربستان سعودی عصر دوشنبه برای شهر مدینه منوره بارش شدید باران پیش بینی و هشدار قرمز هواشناسی صادر کرده بود.

طی روزهای گذشته نیز در برخی از مناطق عربستان سعودی و کشورهای امارات متحده عربی و عمان طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ به وقوع پیوست که منجر به جاری شدن سیل شده بود.

دیگر خبرها

  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد