Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس مازندران _ سرویس ورزشی| گردهمایی بزرگ هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران و مراسم تجلیل از هیات‌ها و انجمن‌های برتر هیات ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران، با حضور رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، ذبیحی رئیس هیأت ورزش‌های دانشگاهی استان مازندران، روسا و نواب روسا و رئیس و‌ نایب‌رئیس انجمن‌های ورزش دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه که با حضور روسای هیأت‌های شهرستانی و انجمن‌های ورزشی برگزار شد، ذبیحی رئیس  هیأت ورزش‌های دانشگاهی ضمن تقدیر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، اظهار کرد: سال سختی بود، به دلیل اینکه پیوسته دانشجویان علاقه‌مند به ورزش پیگیر بودند که چرا فعالیت ورزشی صورت نمی‌گیرد.

ذبیحی در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در سال جاری و برنامه‌های پیش رو ارائه داد.

رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز، با تشکر از مجموعه اعضای هیأت ورزش‌های دانشگاهی، اظهار کرد: از نظر سخت‌افزاری مازندران آن چنان که باید، دیده نشده است.

وی با تشکر از مجموعه اعضای هیأت ورزش‌های دانشگاهی، اظهار کرد: از نظر سخت‌افزاری مازندران آنچنان که باید، دیده نشده است.

وی افزود: با توجه به جمعیت بزرگ ورزش مازندران و با توجه مدال آوری مازندرانی‌ها در رقابت‌های مختلف، باید ورزش استان مازندران ویژه، ممتاز و خاص دیده شود.

رنگرز از آسیب ورزشی‌ها و مخصوصا دانشجویان در دوران کرونا گفت و بیان کرد: بعد صنعت گردشگری، صنعت ورزش آسیب زیادی در دوران کرونایی دیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تمجید از فعالیت‌های ورزش دانشگاهی مازندران، افزود: جزو هیأت‌های بسیار جدی و خاص ما هیأت ورزش‌های دانشگاهی است؛ بخش عمده‌ای از جمعیت ما جوان است و بخش عمده‌ای از این جوانان دانشجو هستند.

رنگرز ادامه داد: این هیأت، مجموعه‌ای بسیار غنی از اساتید و نخبه‌های دانشگاهی است.

وی افزود: ارتباط بین دانشگاه و بدنه اجرایی ورزش کشور یک دغدغه است. این اتفاق باید بیافتد و ورزش و دانشگاه‌ها باید ارتباط مستقیم داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: زیرساخت‌های ورزشی دانشگاه‌ها باید به صورت مشترک با ورزش استفاده شود. 

رنگرز در پایان با اشاره به اینکه همه ما در ورزش و دانشگاه، یک ماموریت مشترک داریم، گفت: همه ما ماموریت جدی در توسعه ورزش همگانی داریم که باید یک وحدت و تشریح مساعی آن را اجرایی کنیم.

در حاشیه این جلسه، نمایندگان هیأت‌ها و انجمن‌های ورزشی به بحث و تبادل نظر با مدیرکل ورزش و جوانان پرداختند.

در پایان این مراسم، هیأت‌های برتر شهرستانی و انجمن‌های برتر هیأت ورزش دانشگاهی استان مازندران تجلیل شدند.

مهدی رضی رئیس انجمن فوتبال، انجمن برتر سال ۱۴۰۰ در این جلسه اظهار کرد: متاسفانه از ظرفیت دانشگاه‌ها به درستی در ورزش مازندران استفاده نشده است.

رضی، خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود: نیاز است تا تدابیری اتخاذ شود تا ورزش با دانشگاه‌ها ارتباط بهتری برقرار نمایند تا بتوان به درستی از امکانات و تجهیزات دانشگاه‌ها در امر ورزش استفاده شود. 

رئیس انجمن فوتبال بیان کرد: دستگاه ورزش و هیأت ورزش دانشگاهی با نوشتن تفاهم نامه‌ای با دانشگاه‌ها راه را برای همکاری چند جانبه بین ورزش و دانشگاه ها فراهم کنند. 

هیأت‌های بابلسر، بابل، محمودآباد و جویبار به عنوان هیأت‌برتر و انجمن‌های فوتبال، همگانی، تیراندازی به عنوان انجمن‌های برتر سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند و از سوی مدیرکل ورزش و جوانان و هیأت دانشگاهی با تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش مازندران برترین های ورزش مدیرکل ورزش و جوانان مازندران دانشگاهی استان مازندران هیأت ورزش های دانشگاهی ورزش های دانشگاهی ورزش دانشگاهی دانشگاه ها هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، برترین‌های هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان ویژه سال ۱۴۰۲ در آئینی با حضور خانواده شهدا، مسئولان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر معرفی شدند.

از سوی هیأت داوران متشکل از مسئولان و کارشناسانی خبره، برترین‌های هنر انقلاب در خوزستان در سال ۱۴۰۲ و همچنین چهره و هسته سال این عرصه انتخاب شدند.

در این مراسم «حجت الاسلام آرش نیک نژاد» هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

همچنین «علی اکبر فلاحیان» سرپرست گروه سرود زهرائیون به عنوان هسته برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد.

در بخش ادبیات پایداری هنرمند نویسنده» علی هاجری»، «حسین گلچین» و «بهنام کاوه» در رشته نمایش، «علی زارعی رضایی» در رشته شعر و در هنرهای تصویری «اُمید مدحج» و «سید مهدی ابطحی» در بخش دفاع مقدس و مصطفی محسنی برنده جایزه ویژه وعده صادق در بخش گرافیک؛ به عنوان شایسته‌های تقدیر هنر انقلاب استان خوزستان معرفی شدند.

پخش مستند به» رنگ جاودانگی» که گزارشی از برخی فعالیت‌های هنری شاخص استان خوزستان به شمار می‌آمد، سخنرانی علیرضا سمیعی پژوهشگر هنر انقلاب اسلامی، شعر خوانی حجت الله کفشیری، اجرای سرود حیدر علی حزباوی با موضوع وعده صادق و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های معزز شهدا و همچنین خانواده مرحوم حاج احمد یلالی به عنوان پیشکسوت ادبیات پایداری آبادان و خرمشهر از دیگر بخش‌های این آئین بود.

کد خبر 6090505

دیگر خبرها

  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • تجلیل از برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان یزد
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد