Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سابق تهران گفت: آرزویم این بود که ساختمانی در شأن ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم. در انتخابات ۹۴ شنوایی یکی از گوش هایم را از دست دادم و این به دلیل کمبود امکانات و استرسی که وجود داشت این اتفاق افتاد

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی فرماندار سابق تهران در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تهران که عصر امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران معاونان استاندار، حجت الاسلام ابوترابی فرد، سردار حمیدی ، مهدی چمران رئیس شورای شهرتهران برگزار شد، گفت: در ابتدا به آقای تهرانی که بیش از ۱۰ سال فعالیت تنگاتنگی با ایشان داشتم تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیدوارم خداوند به ایشان توفیق دهد تا بیش از گذشته در جهت خدمت به شهرستانی که مرکز سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و .... است، اقدام کند.

وی افزود: اگرچه بیشترین ظرفیت‌ها در این شهرستان است اما بیشترین آسیب ها نیز در این شهرستان است و امیدوارم آقای تهرانی بتوانند در این مسیر قدم های استوار و محکمی بردارند.


فرهادی ادامه داد: در این ۱۰ سال خدمات تلاش های زیادی انجام شده است به شکلی که ۱۲ انتخابات برگزار شده است و در ۵ انتخابات از ۱۷ هزار نفر با امکانات محدود ثبت نام انجام داده ایم.  


وی تاکید کرد: در شهر تهران روزانه سه تجمع کشوری داریم اما تلاش شد این تجمعات به خوبی مدیریت شود همچنین در وقایع ۹۶ و ۹۸ نیز با هماهنگی شورای تامین به خوبی مدیریت انجام شد. اولین موضوع این است که ادارات تهران اداره کل شوند و در دولت دهم داشت به نتیجه می رسید که متاسفانه دولت به پایان رسید این یکی از آرزوهای من بود. نمی شود شهری با وجود این آسیب ها صرفا اداره بهزیستی داشته باشد.


فرهادی افزود: دوست داشتم که سه دانشگاه علوم پزشکی یکی برای تهران ودو دانشگاه دیگر برای شرق و غرب تهران باشد. خیلی نواقص در جلسات ما وجود دارد گاهی اوقات مدیر که نمی آمد هیچ، معاون او هم نمی آمد.


فرماندار سابق تهران درباره ساختمان فرمانداری تهران نیز گفت: آرزویم این بود که ساختمانی در شأن ماموریت وسیع فرمانداری تهران داشته باشیم. در انتخابات ۹۴ شنوایی یکی از گوش هایم را از دست دادم و این به دلیل کمبود امکانات و استرسی که وجود داشت این اتفاق افتاد و یقین دارم این آرزوهای من با مدیریت آقای منصوری انجام خواهد شد. مسئولیت در جمهوری اسلامی حتما یک توفیق است که به راحتی به دست نیامده است‌. در حکومت ولایی خدمت توفیق است که به همه داده نمی شود اگرچه هر کسی در این نظام ولایی کار می کند و برای حفظ نظام تلاش کند ارزش دارد؛ اما منصب به هر کسی داده نمی شود و بنابراین یک توفیق است و باید تا لحظه ای که هستیم بیشترین تلاش و بیشترین کار را انجام دهیم. این توفیق در نهایت سلب می شود و زرنگ کسی است که تا قبل از اینکه این توفیق سلب شود، کار کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانداری تهران استانداري تهران فرماندار سابق تهران فرمانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بی بی سی، این زباله فضایی در حقیقت بخشی از موشکی است که ۱۵ سال قبل در فضا رها شده است.

ابعاد قطعه موشک حدود ۱۱ در ۴ متر با وزن ۳تن است. این نخستین باری است که با یک زباله فضایی به این بزرگی در فضا قرار ملاقات گذاشته می شود. شرکت آسترواسکیل مشغول توسعه کسب وکاری است تا سخت افزارهای زائد و اضافی در مدار زمین را از بین ببرد.

البته این بار زباله فضایی را از بین نمی برد زیرا ماموریت فعلی برای آزمایش حسگرها و نرم افزارهای مورد نیاز برای عملیات های ایمن نزدیک شدن به زباله انجام شده است. اما تلاش برای جذب یک زباله فضایی بزرگ در فضا در چند سال آینده انجام می شود. چالش زباله های فضایی و استفاده متناسب از فضا اخیرا به یک موضوع مهم تبدیل شده است.

از زمان آغاز عصر سفرهای فضایی در سال ۱۹۵۷ میلادی تاکنون انبوهی از زباله ها از پوسته رنگ تا بوسترهای رها شده موشک، در مدار زمین پراکنده شده اند. در این میان قطعات موشک به دلیل حجم شان بسیار خطرناک هستند. بخشی از موشک در تصویر دیده می شود مربوط به وسیله پرتاب H-IIA ژاپن است که یک فضاپیمای سنجش دی اکسید کربن را در ۲۰۰۹ میلادی به مدار زمین برد. بوستر بالایی موشک فضاپیما را به ارتفاع ۶۰۰ کیلومتری زمین رساند. اما در حالیکه برخی از موشک های مدرن تضمین می کنند تمام قطعات آنها پس از پرتاب به زمین بازگردد، این بوستر H-IIA در مدار زمین ماند.

آسترواسکیل ماموریت ملاقات با این زباله را Adras-J نام گذاری کرده است. این ماموریت به وسیله یک فضاپیمای هوشمند انجام می شود که در ۱۸ فوریه ۲۰۲۴ میلادی به فضا ارسال شد.از آن زمان تاکنون ماهواره مذکور به H-IIA نزدیک تر شده است. ماهواره از دوربین ها و الگوریتم های مختلف برای فرایند نهایی نزدیک شدن به زباله استفاده کرده است. البته این عملیات باید با دقت زیادی انجام شود تا ماهواره با بوستر موشک برخورد نکند. کارمندان انگلیسی آسترواسکیل بخش زمینی ماموریت را ساخته اند که در حقیقت همان سیستم های برقراری ارتباط با Adras-J است.

از سوی دیگر مقرهای کنترل پرواز روی زمین در توکیو و آکسفورد شایر انگلیس به طور مداوم ماموریت را رصد می کنند. قرار است در هفته های آینده تصاویری از این زباله ثبت و اطلاعات بیشتری درباره آن مانند شرایط ساختار، نرخ چرخ آن در فضا و محورهای چرخش آن، جمع آوری شود. در این میان ماهواره سعی می کند دور زباله فضایی پرواز کند. در ماموریت های آینده فضاپیمای آسترواسکیل با کمک بازوهای رباتیک زباله را کنترل می کند.

طبق تخمین سازمان فضایی اروپا هم اکنون ۲۲۲۰ قطعه از موشک های مختلف در مدار زمین قرار دارد.

کد خبر 6090551 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ۲۱ اردیبهشت؛ تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • افغانستان یک گام تا انجام ماموریت غیرممکن!
  • انجام وظیفه در شورای شهر دشوار و دایره نظارت آن بسیار وسیع است
  • آمادگی سه شهرستان خراسان جنوبی برای دور دوم انتخابات مجلس