Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@19:08:44 GMT

شناخت برترین های مسابقات دوچرخه سواری قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۳۹۵۳۸

شناخت برترین های مسابقات دوچرخه سواری قزوین

مسابقات دوچرخه سواری بخش کراس کانتری استان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ رقابت های دوچرخه سواری استان در بخش کراس کانتری که با همکاری و حمایت باشگاه ورزشی تک سواران قزوین برگزار شد ، در نهایت با شناخت برترین ها به کار خود پایان داد. 

در این مسابقات علاوه بر رکابزنان استان دوچرخه سوارانی از استان های مختلف کشور از جمله تهران و اصفهان هم حضور داشتند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردان و در رده سنی جوانان  پرهام‌شهسواری از تهران قهرمان شد و در رده سنی بزرگسالان هم شاعر محمدی دیگر ورزشکار تهرانی بر سکوی اولی ایستاد .

در بخش بانوان هم در رده سنی جوانان و بزرگسالان به ترتیب فرانک شازیدی از اصفهان و مونا فرابخشیان از تهران سکوهای قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

در این مسابقات 118 رکابزن در بوستان تفریحی فدک قزوین با هم رقابت کردند. 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دوچرخه سواری استان های مختلف کشور اصفهان مردان رقابت ورزش و جوانان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به مناسبت هفته کار و کارگر مسابقات قویترین مردان و دارت بانوان ویژه کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در سالن هلال احمر شهرستان بافق برگزارشد.   در اولین دوره از مسابقات قویترین مردان بیش از ۲۰ ورزشکار دردو وزن منفی۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم و در۴ آیتم با هم به رقابت پرداختند.   در پایان این مسابقات و در وزن مثبت ۸۰ کیلوگرم علیرضا فلاح به عنوان قهرمانی دست یافت و قویترین مرد فلات نام گرفت.   در این وزن مهدی بافقی دوم و حسین صالحی به مقام سوم دست یافتند.   اما در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم مسعود غلامی پدیده این دوره از مسابقات شد و بر سکوی نخست ایستاد.   امیرحسین فتاحی دوم شد و حسین سلطانی نژاد جایگاه سوم را از آن خود کرد.   در مسابقات دارت ویژه بانوان نیز ورزشکاران به رقابت پرداختند که در پایان سمانه رمضانپور قهرمان شد، فائزه عسکری جایگاه دوم را از آن خود کرد و زینب ابوالحکیمی به مقام سوم رسید.   اختتامیه این مسابقات با حضور حمید رحیمی مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، نوری رئیس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان، ایزدیان رئیس اداره ورزش و جوانان، پورذکریا مدیر امور معادن و امیری رئیس روابط عمومی مجتمع برگزار و از مقام آوران با اهدا حکم قهرمانی و هدیه‌ای تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معرفی برترین‌های قویترین مردان و دارت بانوان سنگ آهن بافق
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور