Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار علی آزادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از  تداوم اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق سلاح و مهمات و مبارزه با فعالیت های مجرمانه قاچاقچیان و نگهدارندگان سلاح با اشراف اطلاعاتی مأموران انتظامی در شهرستان بیجار خبر داد، اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان بیجار محل تردد خودروی قاچاقچیان را شناسایی و در عملیات ضربتی متوقف کردند و  پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی  از این خودرو  28 قبضه اسلحه غیرمجاز  کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری یک نفر از اعضای باند و تلاش در راستای دستگیری دیگر اعضا، خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده در اختیار مراجع  قضائی قرار گرفت.

کشف 135 کیلوگرم مواد پیش ساز محترقه در سنندج
وی از کشف 135کیلو گرم مواد پیش ساز اکلیل و سرنج خبر داد و افزود: در در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با تهیه و توزیع مواد محترقه، انجام بررسی های تخصصی از فعالیت مجرمانه فردی در رابطه با تهیه و توزیع مواد محترقه خطرناک در منزل مسکونی اش در یکی از محلات شهر سنندج اطمینان حاصل و اقدامات قانونی خود را در این رابطه انجام دادند.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: پس از رصد اطلاعاتی و هماهنگی قضائی مکان مذکور توسط ماموران  انتظامی شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت که در نتیجه آن مقدار  135 کیلوگرم مواد پیش ساز، اکلیل و سرنج کشف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را 200 میلیون ریال برآورد کردند، گفت: اکلیل و سرنج در تهیه مواد محترقه خطرناک کاربرد دارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف 26 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز در استان خبر داد و گفت: بیش از 26 هزار عدد مواد محترقه غیر مجاز در دو شهرستان بانه و قروه توسط ماموران انتظامی کشف و ضبط شد.

شناسایی 30 نفر مالباخته و کشف 5 میلیارد ریال وجه کلاهبرداری 

وی گفت: با اعلام شکایت یکی از شهروندان به پلیس فتا و بیان اینکه با مراجعه به یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام جهت خرید لوازم خانگی، مورد کلاهبرداری رایانه‌ای قرارگرفته است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد فرد مورد نظر با مراجعه به یکی از صفحات فروش لوازم خانگی مبلغ 160 میلیون ریال جهت خرید لوازم خانگی از طریق درگاه پرداخت اینترنتی واریز کرده و در قبال آن محصول به وی تحویل داده نشده است.

آزادی با اشاره به اقدامات تخصصی و بهره‌گیری از آخرین روش‌های خاص پلیسی در خصوص شناسایی و دستگیری عاملان این کلاهبرداری گفت: با تلاش بی‌وقفه و اقدامات تخصصی مأموران پلیس فتا 4 نفر از اعضاء باند کلاهبرداری در یکی از شهرستان های تابعه استان شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات هماهنگ دستگیر شدند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد متهمان با راه‌اندازی پیج اینستاگرامی فروش ارزان قیمت لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از مردم می‌کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: با پیگیری‌های مستمر مأموران پلیس فتا تاکنون 30 نفر از شکات در سراسر کشور شناسایی شدند که درمجموع بیش از 5 میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری شده است و متهمان پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی به منظور پیشگیری از وقوع این‌گونه جرائم به شهروندان توصیه کرد: به‌هیچ‌عنوان فریب تبلیغات دروغین را نخورند و حتی‌المقدور سفارشات کالا و اقلام موردنیاز خود را صرفاً از سایت‌های فروشگاهی معتبر انجام دهند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان سردار آزادی مواد محترقه سلاح فرمانده انتظامی استان کردستان مواد محترقه لوازم خانگی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی از کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اخباری مبنی بر احتکار برنج در یکی از شهرستان‌ها دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، محل کالای احتکار شده را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار 22 تن برنج احتکار شده کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر 12 میلیارد ریال برآورد شده است. 

دهقان خاطرنشان کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. اجرای طرح مبارزه با احتکار کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف مأموریتی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با پلیس ضروری است.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بیرجند

سرهنگ احمدرضاکارگر فرماندهی انتظامی شهرستان بیرجند از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح 39 دستگاه موتورسیکلت و خودروی متخلف و هنجارشکن توقیف شده است. 

وی اظهار داشت: با توجه به نارضایتی شهروندان از مزاحمت‌های صورت گرفته توسط موتورسیکلت و خودروهای دارای صدای ناهنجار و بوق‌های نامتعارف به ویژه در ساعات پایانی شب، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با متخلفان به مرحله اجرا گذاشته شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: این طرح با حضور تیم‌های گشت راهور و انتظامی شهرستان بیرجند اجرایی شد که ماموران در این رابطه 30 دستگاه موتورسیکلت و 9 دستگاه خودروی متخلف و هنجارشکن شناسایی، توقیف و روانه پارکینگ کردند. راکبان و رانندگان متخلف با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

کارگر، برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از اهداف پلیس در اجرای این طرح‌ها برشمرد؛ و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند. 

کشف 2 تن شکر احتکارشده در زیرکوه   
 
سرهنگ هادی سلمانی نیز از کشف یک انبار احتکار شکر در این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش ریالی کالای احتکار شده 714 میلیون ریال برآورد شده است. 

وی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی محل مورد نظر را شناسایی کردند. 

 فرمانده  انتظامی شهرستان زیرکوه اظهار داشت: مأموران در بازرسی از انبار 2 تن و 100 کیلو گرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر 714 میلیون ریال برآورد شد. مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیرشده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران