Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از آغاز غرس ۱۰۰ هزار اصله درخت توسط بسیج سازندگی در ایلام خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام،   آئین کاشت 100 هزار نهال  در هفته منابع طبیعی با حضور سردار جمال شاکرمی عصر امروز در محوطه محوطه اردوگاه سیدالشهداء سپاه امیرالمؤمنین(ع) واقع در مرز مهران انجام که در این مراسم فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اظهار داشت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و تقارن آن با اعیاد شعبانیه و روز پاسدار به همت سبزپوشان سپاه و بسیجیان عزیز در مجموع 100هزار اصله نهال در استان غرس می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شاکرمی در این رابطه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری گفت: یکی از بزرگ‌ترین سرمایه های استان ایلام منابع طبیعی است که یک ثروت خدادادی و نعمتی بی‌منت از سوی حق تعالی است که همه ما نسبت به آن مسئول هستیم.

در ادامه رضا احمدی نیز با بیان اینکه 2هزار و 60هکتار از اراضی کل کشور نهال کاری شده است، تاکید کرد: یک هزار و 300هکتار  از مجموع این اراضی در استان ایلام انجام گرفته و 63درصد از کل نهال کاری کشور در استان ایلام وجود دارد.

 مدیرکل منابع طبیعی استان ایلام خاطر نشان کرد:  تعداد 800اصله نهال در محوطه اردوگاه سیدالشهداء سپاه امیرالمؤمنین(ع) واقع در مرز مهران و 3000اصله نهال در منطقه چالاب مهران به همت بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین(ع) و منابع طبیعی، غرس شد.

کاشت درخت توسط مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت روز درختکاریبرگزاری مراسم روز درختکاری به یاد 5 شهید ورزشکارنوار فضای سبز از بومهن تا پل خلیج‌فارس ایجاد می‌شود / 12 هکتار درختکاری در پردیس

به گزارش تسنیم، پویش های بذرکاری در استان ایلام از پاییز شروع شده و تا خردادماه و پایان بارش های نزولات جوی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/180/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان ایلام منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان گفت: در سیل اخیر حدود ۵۰ جهادگر از قرارگاه جهادی زیرکوه در لحظات اولیه وقوع سیلاب  به سیل زدگان خدمت رسانی کردند. 

هنری با اشاره به اینکه  ۱۱ قرارگاه‌ جهادی منطقه ای فعال هستند افزود: تمامی گروه‌های جهادی استان نیز در حالت آماده باش هستند.    وی گفت: تخلیه آب داخل منازل و جابه جایی وسایل منازل مردم ،کمک به توزیع بسته های حمایتی و هدایت مردم به نقاط امن، کمک به خودروهای سانحه دیده و گرفتار در سیل، کمک به تخلیه تعدادی مغازه در حاجی آباد،تخلیه و لایروبی منازل و محل نگهداری دام و اسکان اضطراری از جمله اقدامات قرارگاه جهادی بسیج سازندگی زیرکوه در مناطق سیل زده بود.    مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا استان افزود: بعد از فروکش کردن سیل، گروه های جهادی برای ساخت و ساز و جبران خسارت سیل با کمک خیران نسبت به ساخت وساز مکان های آسیب دیده سیل اقدام می کنند. 



                                                                                         

دیگر خبرها

  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر