Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان لرستان با اشاره به ترافیک سنگین در محور بابا‌زید-‌پل‌سیمره گفت: با چهارخطه شدن این مسیر ۱۸ کیلومتری، ترافیک سنگین برداشته می‌شود. - اخبار استانها -

وحید کرم‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت، یکی از محورهای پرحادثه در شهرستان‌های کوهدشت و پلدختر را محور بابا زید- پل سیمره دانست و افزود: این محور دارای ترافیک سنگینی‌ است و حوادث رانندگی زیادی در آن رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش‌بینی ترافیک سنگین جاده‌ای در ایام نوروز/احتمال اعمال محدودیت‌های خاصترافیک سنگین در مسیرهای منتهی به تهران/ وضعیت محور کرج ـ چالوس عادی استایجاد ترافیک سنگین پس‌از تغییر مسیر خودروهای سنگین در محور زانوگه- کوهدشت

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان لرستان عنوان کرد: حدود هفت کیلومتر از محور بابازید- پل سیمره در گذشته چهارخطه شده بود و در حال حاضر اجرای 18 کیلومتر از این محور با اعتبار حدود 83 میلیارد تومان با پیمانکار منعقد شده و در حال انجام کار است.

کرم‌الهی در مورد وضعیت محور دم زانوگه از  کوهدشت به‌سمت پل سیمره  نیز بیان کرد: این مسیر در حدود 18 کیلومتر است که پنج کیلومتر ابتدایی آن چهار خطه شده و‌ جداکننده برای حدود سه کیلومتر نخست نیز نصب شده‌  و در حال برگزاری مناقصه برای ادامه کار در این محور هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان همچنین به چهارخطه شدن محور کوهدشت به خرم‌آباد اشاره و گفت: این محور به‌طول 87 کیلومتر است که از این مقدار 74 کیلومتر چهارخطه شده و به بهره‌برداری رسیده‌ است.

کرم‌الهی با اشاره به محور بروجرد به‌ سمت نهاوند گفت: 11 کیلومتر از  چهارخطه‌کردن این محور باقی‌مانده است که حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تأمین اعتبارات  مورد نیاز بتوانیم روند جهشی در احداث چهار خطه‌های لرستان را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/ 644/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان لرستان ترافیک سنگین پل سیمره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۳۹۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • چهارخطه شدن ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می شود
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر - ماهشهر تا پایان سال چهارخطه می‌شود
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • دره خزینه، یکی از دره‌های زیبا و شگفت‌انگیز لرستان+فیلم